رویداد های اخیر

ادامه کمک‌های بشردوستانه بنیاد بیات؛ صدها خانواده نیازمند در کابل مساعدت شدند

Published

on

(Last Updated On: جدی ۸, ۱۴۰۲)

بنیاد بیات به صدها خانواده نیازمند در شهر کابل بسته‌های کمکی زمستانی توزیع کرده است. مسئولان بنیاد بیات می‌گویند که این کمک‌های خوراکی و غیرخوراکی به تمام ولایات کشور خواهد رسید و تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

حاجی محمد اسماعیل، معاون بنیاد بیات، گفته است: «به ادامه کمک‌های زمستانی بنیاد بیات که ما در برخی ولایات هم کمک‌ها را توزیع کردیم، خوشبختانه امروز هم در شهر کابل هستیم و برای تعدادی از نیازمندان و بیجاشدگان کمک‌های غذایی و غیرغذایی توزیع می‌کنیم.»

به گفته معاون بنیاد بیات، این کمک‌ها شامل آرد، روغن، برنج، کمپل، جمپر و جوراب می‌باشد.

در همین حال، خانواده‌های نیازمند که این بسته‌های کمکی را بدست آورده اند از مساعدت‌های بنیاد بیات خرسند اند و از دیگر نهاد‌های امدادرسان نیز می‌خواهند تا در چنین اوضاع دشوار دست آنان را بگیرند.

از سویی هم، شماری از دریافت کنندگان کمک گفته اند که مساعدت‌های بنیاد بیات در شرایطی صورت گرفته که آنان با انواع مشکلات اقتصادی مواجه بودند.

یکی از دریافت کنندگان کمک با ابراز خوشی گفت: «تشکری می‌کنم از بنیاد بیات، خداوند همرای شان خوبی کند، خداوند اجر برای شان نصیب کند که به مردم کمک می‌کنند.»

یکی دیگر از دریافت کنندگان کمک تأکید کرد: «خداوند بنیاد بیات را خیر نصیب کند که نیازمندان را کمک ‌می‌کند.»

پیش از این نیز، بنیاد بیات در کنار کمک به عودت کنندگان اجباری از پاکستان به صدها خانواده نیازمند در کابل و سایر ولایات بسته‌های کمکی توزیع کرده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل