خبرهای تازه

ادامه کمک‌های «بنیاد بیات» به بیمارستان استقلال کابل

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

بنیاد بیات در ادامه کمک‌های زمستانی اش به بیمارستان استقلال شهر کابل دارو و مواد خوراکی مغذی کمک کرد.

بیشتر این داروها برای بیماران سوختگی و جراحی که شماری زیاد از شهروندان توانایی خرید آن را ندارند کمک شده است.

احسان الله بیات رییس «بنیاد بیات» میگوید که این بنیاد پیش از این نیز به بیمارستان استقلال کمک هایی کرده است و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

بنیاد بیات یکی از نهادهای کمک رسان است که همواره در بخش‌های زیربنایی، آموزش و پرورش، صحت و سلامت به شهروندان کشور کمک کرده است.

آقای بیات رییس بنیاد بیات از تاجران کشور نیز می خواهد که در این روند کمک رسانی به طبقه نیازمند کشور سهم بگیرند.

احسان الله بیات بنیانگذار بنیاد بیات میگوید: “شفاخانه استقلال یکی از شفاخانه‌های است که در راس خدمت به هموطنان مان خیلی پیش قدم بوده و به شکل مودرن (بروز) و خوب همکاری دارند. ما هم خوشبخت هستیم که در طول سال‌ها با این ها در قسمت ساخت سردخانه و وارد(بخش) نوزادان با این ها همکار باشیم و حتا بعضی بورسیه های که امکاناتش بود ما خدمت آنان تقدیم کردیم.”

در همین حال مسوولان در بیمارستان استقلال می‌گویند که بنیاد بیات چندین بار است که به این بیمارستان در بخش های گوناگون کمک کرده است و می‌افزایند که داروهای کمک شده می‌تواند مشکلات شهروندان نادار را حل کند.

مسوول جراحی سوختگی بیمارستان استقلال میگوید: “ما مشکلات تدارکاتی هم زیاد داریم. اشد نیاز است؛ چرا که زیادترین اقلام ادویه را مجبور میشویم که به بیماران نوشته کنیم (نسخه بدهیم) تا از بیرون بخرند.”

از سویی هم شماری از شهروندان کشور که از ولایت های مختلف به این بیمارستان مراجعه کرده اند، میگویند که بنیاد بیات اولین مرجع کمک کننده به شهروندان کشور است.

بنیاد بیات همه ساله به نیازمندان در سراسر کشور کمک های اولیه و بشردوستانه را فراهم می کند. این کمک ها با فرا رسیدن فصل سرما افزایش میابد و از چندین سال به این سو هزاران نیازمند از کمک های این بنیاد مستفید شده اند.

Trending

خروج از نسخه موبایل