اخبار ساحوی

از ۲۵شکایت درج شده توسط ستاد انتخاباتی تحول و تداوم دو مورد آن با اعتبار خوانده شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

کمیسیون رسیده گی به شکایت های انتخاباتی در یک نشست علنی از ۲۵شکایت درج شده توسط ستاد انتخاباتی تحول و تداوم دو مورد آن را با اعتبار خواند.

حمید صدیقی گزارش میدهد، پس از آنکه کمیسیون مستقل انتخابات در اولین نشست ابطال آرا روز دوشنبه هفته روان آرای ۷۲ محل رای دهی را باطل اعلام کرد، ستاد انتخاباتی تحول و تداوم با این فیصله مخالفت نشان داد و ۲۵ مورد شکایت را در کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی درج کرد.

سید حبیب هاشمینماینده تیم انتخاباتی تحول و تداوم می گوید: ۸۰۰۰ هزار رای آنان در این فیصله بنابر دلایل تک مارک مشابه، میده بودن صندوق ها و باز بودن قفل های صندوق ها باطل شده است که این فیصله ناعادلانه می باشد.

 

خالد احمد اوریارییس حقوق کمیسیون مستقل انتخابات می گوید: این آرا بنابر چک لیست و لایحه ابطال آرای که برای روند تفتیش آرای دور دوم انتخابات ساخته شده بود باطل شده است.

 

نادر محسنیمنشی و سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی به اساس شکایت تیم تحول و تداوم آرای دو محل از جمع ۷۲ محل باطل شده را اعتبار داد.

 

کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی گفته است که پس از هر بار جلسه ابطال آرا نامزدان حق دارند که در ظرف ۲۴ ساعت علیه این فیصله ها شکایت درج کنند، اما از تیم اصلاحات و همگرایی تا حال هیچ شکایتی در این کمیسیون به ثبت نرسانده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل