رویداد های اخیر

افغان بیسیم سالون ویژه تاجران در میدان هوایی کابل را بازسازی کرد

Published

on

(Last Updated On: جدی ۱۹, ۱۴۰۲)

شرکت مخابراتی افغان بیسیم در ادامه همکاری هایش با اداره‌های دولتی این بار با هزینه کردن نزدیک به یک میلیون افغانی، سالون ویژه تاجران را در ترمینل داخلی میدان هوایی بین المللی کابل بازسازی کرده است.

مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گویند که در راستای عملی سازی پروژه های عام‌المنفعه در سایر میدان‌های هوایی محلی و بین المللی کشور نیز آماده همکاری هستند.

علی الله سروری، رئیس شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گوید: «ما به حیث یک شرکت مسئول می‌خواهیم که شانه به شانه با مسئولین خود در هر عرصه آبادی که از توان ما باشد، شامل باشیم. ما به سرمایه گذاری در افغانستان متعهد هستیم و آن‌ را ادامه می‌دهیم.»

میدان هوایی نخستین نمادی از یک کشور است که مسافران در هنگام رفت‌وآمد با آن روبه‌رو می‌شوند، از این‌رو مقام‌های وزارت ترانسپورت و هوانوردی و مسئولان میدان هوایی بین المللی کابل، این اقدام شرکت مخابراتی افغان بیسیم را نیک می‌دانند.

عبدالهادی محمد، رئیس میدان هوایی کابل می‌گوید: «در کشور ما بهار فرا رسیده است. انسان در بهار آرام نمی‌نشیند. اگر در بهار آرام بنشیند، در زمستان دشواری‌ها را متحمل خواهد شد. زمان توسعه کشور ما فرا رسیده است. کشور ما ضرورت به آبادی دارد. در این جا نقش سرمایه گذاران بسیار مهم است. شرکت‌ها و تجار ملی باید سهم گیرند.»

صدیق الله عابد، معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت و هوانوردی می‌گوید: «این احساس نیک شرکت‌ها است که با پول خود شان در بخش آبادی میدان هوایی کابل با ما همکاری نموده و برخی پروژه ها را اجرا کرده اند. ما آن را می‌ستاییم.»

همزمان با این، مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم و میدان هوایی بین المللی کابل یک تفاهم‌نامه همکاری را نیز امضا کردند.

بر بنیاد این تفاهم‌نامه، شرکت مخابراتی افغان بیسیم انترنت را برای مسافران در اتاق انتظار فراهم خواهد کرد و در برخی از پروژه‌های دیگر عام‌المنفعه سهم فعال خواهد داشت.

ساخت دروازه ورودی میدان هوایی بین المللی جزء این تفاهم‌نامه همکاری است که مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم و مقام‌های وزارت ترانسپورت و هوانوردی و میدان هوایی سنگ تهداب آن را گذاشتند.

سلیمان خرم، مسئول زون مرکزی شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گوید: «این تفاهم‌نامه شامل ارائه انترنت در میدان هوایی بین المللی کابل از سوی افغان بیسیم، تطبیق پروژه فایبر، ساخت دروازه ها و پروژه های دیگر عام المنفعه است که در آینده شاهد آن خواهید بود.»

مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم همچنان خود را دوشادوش دولت در راستای آبادانی کشور شریک می‌دانند و می‌‌گویند که در کنار فراهم سازی زمینه کار، تکنالوژی جدید را نیز برای مردم تسهیل خواهند کرد.

Trending

خروج از نسخه موبایل