رویداد های اخیر

بنیاد بیات به عودت کنندگان در کندهار مواد خوراکی کمک کرد

Published

on

(Last Updated On: قوس ۲۶, ۱۴۰۲)

بنیاد بیات در ادامه کمک هایش به مهاجرین برگشت کننده از پاکستان این بار در کمپ موقت «انزرگی» ولایت کندهار مواد خوراکی توزیع نمود.

معاون بنیاد بیات می‌گوید که روند کمک رسانی ادامه دارد و برای سایر مهاجرین برگشت کننده در کشور نیز کمک‌های لازم را انجام خواهند داد.

حاجی محمد اسماعیل، معاون بنیاد بیات می‌گوید: «بنیاد بیات در ادامه کمک‌های خود به مهاجرین بازگشته که قبلاً هم در ولایت کندهار و ننگرهار توزیع داشته است، امروز هم دوباره به کندهار آمدیم تا یک تعداد مواد خوراکی که شامل آرد، روغن و برنج می‌باشد، برای شان توزیع کنیم. به مهاجرینی که به ولایات دیگر رفته اند هم توزیع می‌کنیم.»

در همین حال دریافت کنندگان از کمک‌های بنیاد بیات ابراز خرسندی می‌کنند و از سایر نهاد های امداد رسان نیز خواستار کمک اند.

عبدالله، عودت کننده می‌گوید: «از تیم بنیاد بیات خیلی تشکر، خانه آنها آباد. به هموطنان خود می‌خواهم بگویم که بخیر بیایند. در اینجا آمادگی‌ها گرفته شده است.»

عبدالرزاق، عودت کننده می‌گوید: «بنیاد بیات مواد خوراکی را رساند. در آنجا (پاکستان) هرچیزی که داشتیم به ضرر فروختیم تا کرایه موتر را پیدا کنیم و خارج شویم.»

این درحالی است که بنیاد بیات همواره کمک‌های لازم را برای خانواده های نیازمند در سراسر کشور انجام داده و در شرایط سخت و دشوار نیز در کنار دولت و مردم قرار داشته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل