خبرهای تازه

تدابیر امنیتی برای جرگه مشورتی صلح جان یک نوزاد را در کابل گرفت

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

تدابیر امنیتی برای برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح و تجلیل از ۸ ثور، جان یک نوزاد را در کابل گرفت.

یک کودک نوزاد که جهت گرفتن اکسیجن به یکی از شفاخانه‌های شهر کابل دیر رسید جان باخت.

غلام رضا، پدر این نوزاد می‌گوید، امروز یکشنبه هشتم ثور، زمانی‌که می‌خواست کودک نوزداش را برای مداوا به بیمارستان ببرد، نیروهای امنیتی در شهر کابل به امبولانس اجازه گذشتن از جاده ای که به یکی از بیمارستان‌ها وصل است را ندادند و این کار باعث شد که این نوزاد در آغوش مادر بزرگش جان دهد.

همچنان پدر این کودک می‌گوید که خیلی به مشکل جاده‌های کابل را طی کرد تا فرزند نوزاد اش را به بیمارستان برساند و زمانی‌که به بیمارستان رسید دیر شده بود و کودک اش جان داده بود.

آقای رضا میگوید: “یک ساعت بعد رسیدیم شفاخانه بر من می گوید که طفل ات را کشتی من نکشتیم راه بسته بوده.”

درهمین حال، درد از دست دادن این کودک نوازد قامت «صدیقه» مادر بزرگ اش را نیز خمیده کرده است و او را از سخن گفتن بازمانده است. 

خانم صدیقه میگوید: “راه بسته بود عسکرها می گفتن که اجازه نیست خوب بالاخره نزد داکتر رسیدیم داکتر گفت که ناوقت کردند و طفل سیاه شد.”

از سویی هم، شماری از باشندگان کابل از حکومت انتقاد می‌کنند و می‌گویند که نباید برگزاری مراسم‌ها و دیگر امورات حکومتی باعث ایجاد مشکلات به شهروندان شود.

این در حالیست که در آستانه برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح تدابیر امنیتی شدیدی در تمام نقاط شهرکابل اتخاذ شده است اما این تدابیر واکنش‌های جدی پایتخت نشینان را به دنبال داشته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل