رویداد های اخیر

حقانی: ایمان و موقف ثابتی را که ما داریم هیچ کس ندارد

Published

on

(Last Updated On: سرطان ۲۶, ۱۴۰۲)

سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله در تازه ترین اظهارات اش گفته است که جهان ادعا می‌کند امارت اسلامی در برخی مسایل ازجمله تعلیم، آبادسازی و اقتصاد ضعیف است، اما ایمان و موقف ثابتی را که امارت اسلامی دارد بی مثال است.

آقای حقانی در یک گردهمایی در ولسوالی خروار ولایت لوگر خطاب به اقارب جان باختگان جنگ گفت: «اگر از لحاظ ظاهری در سطح پایین قرار دارید و از آبادی و ترقی عقب مانده اید، ان شاء الله حل می‌شود، صبر و حوصله داشته باشید.»

او گفت: «رقبای ما در جهان می‌بینند که آیا آنها می‌توانند نظام را پیش ببرند یا خیر. به چند موضوع اشاره می‌کنند و می‌گویند آنها در بخش معارف، آبادسازی و اقتصاد ضعیف هستند. ما هم با آنها تحقیق نمی‌کنیم. ما نیز می‌گوییم که برخی نارسایی‌ها را داریم. اما الحمدلله غنا و سرمایه‌ای که ما داریم هیچ کس ندارد و آن ایمانداری، عزم و موقف ثابت است.»

سرپرست وزارت داخله گفت که امارت اسلامی برای کسب امتیاز قربانی نداده است و به همان گونه‌ای که در ۲۰ سال گذشته هر عضو امارت اسلامی از عضو دیگری دفاع می‌کرد، حالا هم دفاع می‌کند.

او گفت که رهبر امارت اسلامی متعهد به خدمت به اعضای امارت اسلامی است.

آقای حقانی گفت: «او (رهبر امارت اسلامی) بارها در جریان دو سال گذشته تشکیل وزارت‌های دفاع و داخله و ریاست استخبارات را بخاطر مجاهدین افزایش داده است.»

Trending

خروج از نسخه موبایل