اخبار ساحوی

سلیمان آرزوی پولیس شدن را در سن شش سالگی به گور برد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

جسد طفل شش ساله ی که دوازده روز پیش توسط آردم ربایان اختطاف شده بود روز شنبه سوم حوت در منطقه ارزان قیمت کابل از یک خندق آب گندیده بدست آمد.

این طفل شش ساله با خواهر هفت ساله اش دوازده روز قبل از برابر خانه شان درساحه ارزان قیمت شهرکابل که مصروف بازی های کودکانه بودند شکار آدم ربایان شدند. سلما ساعات پس از ربوده شدن که در ابتدا بی هوش شده بود توسط رباینده گان رها شد، اما سلیمان بعد از روز ها در بند قرار گرفتن بالاخره بقتل رسید.

ربایندگان برای رهایی سلیمان پنجاه هزار دالر خواسته بودند، اما زمانیکه خانواده سلیمان در پرداخت پول عاجز ماند، آدم ربایان سلیمان را در درون آب گندیده غرق نموده و او را کشتند.

تن بیجان سلیمان کوچک که آرزوی آغوش مادر را داشت روز ها در درون آب گندیده باقی ماند تا اینکه چهار آدم ربا در پیوند به این قضیه توسط پولیس مشخص شد.

محمد سلیم پدر سلیمان که اشک برایش مجال سخن گفتن را نمیداد میگفت با هیچ کسی دشمنی شخصی ندارد.

وی از دولت خواست که تا عاملان آدم ربایی باید اعدام شوند.

سلما خواهر هفت ساله و هم بازی این طفل معصوم که از مرگ برادر کوچکش چیزی نمیدانست، از دولت خواست تا برای عاملان آدم ربایی سزای مرگ را فرماند بدهد.

سلیمان پیش از رفتن به مکتب آرزو داشت در آینده سرباز پولیس شود تا مجرمان و خلاف کاران را به جزای اعمالشان برساند، آرزوی که خانواده اش چندان با او موافق نبودند. اما او این آرزو را در کودکی به گور برد و چهار مظنون را با قیمت جانش بدست پولیس تسلیم داد.

مخاطب اصلی خانواده سلیمان حامد کرزی رییس جمهور افغانستان است، اما آیا رییس جمهور این صدا ها را خواهد شنید؟ آیا کرزی عاملان قتل سلیمان را به مانند عاملان قتل علی سینا اعدام خواهد کرد؟

Trending

خروج از نسخه موبایل