اخبار ساحوی

مجلس نمایندگان روز شنبه بنا به نبود حضور هیات اداری جلسه برگزار نکرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

قرار بود در جلسه روز شنبه عبدالرحیم ایوبی فهرست نمایندگان که متهم به فساد اند افشا کند اما نبود جلسه این کار را به تعویق انداخت. 

اقای ایوبی می گوید : اگر از سوی رییس جمهور یک کمیسیون ویژه ایجاد شود حاضر است فهرست را به آنان بدهد . مجلس نمایندگان هفته گذشته فیصله کرد تا روز شنبه عبدالرحیم ایوبی نماینده مجلس ، فهرست نمایندگان را که متهم به فساد و اخذ پول از وزیران اند افشا کند. 

 اما این اقدام به دلیل عدم حضور هیات اداری مجلس نمایندگان و برگزار نشدن جلسه عمومی مجلس به تعویق افتاد .با این حال اقای ایوبی اماده است تا فهرست نمایندگان متهم به فساد را افشا کند. 

عبدالرحیم ایوبی عضو مجلس نمایندگان میگوید ” مه اماده استم لیست با من است اما جلسه برگزار نشد فکر میکنم مسل بقیه مسایل این موضوع هم ماند.” 

برخی از اعضای مجلس نمایندگان  نیز  هیات اداری مجلس را به ضعف و ناتوانی متهم میکنند .

انان میگویند: در حالی که کشور با بحرن مواجه است نباید درب مجلس عمومی بسته  شود  .    

شینکی کرو خیل مجلس عضو مجلس نمایندگان گفت ” کسیکه لیست دارد باید با مطبوعات بدهد به سارنوالی و امنیت بدهند کاش چنین جرعت وجود میداشت چون وکیل هم در برابر جرم مصونیت ندارد.”

شیر ولی وردک عضو مجلس نمایندگان میگوید “هیات اداری ناتوان است و ضعف دارد افغانستان در حالت بحران است اما درب تالار بسته است و انان اظهار نظر کرده نمی توانند انان با رای مردم که امانت است جفا میکنند .رییس نمی دانم سویس یا استرالیا معاون دوم مسکو و معاون اول در ننگرها.”

 

 این درحالیست که گفته می شود هیات اداری مجلس نمایندگان  در سفر های داخلی و خارجی مصروف اند  .

   

گزارش از عبدالعزیز کریمی

 

Trending

خروج از نسخه موبایل