رویداد های اخیر

مقام‌های افغان و ایرانی روی توسعه ریلی افغانستان دیدار و گفتگو نمودند

Published

on

(Last Updated On: سنبله ۹, ۱۴۰۲)

رئیس عمومی اداره خط آهن افغانستان روز گذشته (چهارشنبه، ۸سنبله) با رؤسای کمپنی‌های کنسرسیوم ایرانی برای توسعه ریلی افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

اداره خط آهن افغانستان می‌گوید که در این دیدار روی سرمایه‌گذاری کمپنی‌های عضو کنسرسیوم ایرانی در پروژه‌های خط آهن بحث‌های مفصل نموده اند.

دراین دیدار بخت الرحمن شرافت، رئیس اداره خط آهن افغانستان گفته است که:«اداره خط آهن افغانستان تمام کمپنی‌ها را دعوت می‌نماید تا در پروژه‌های خط آهن سرمایه‌گذاری کنند، که در این امر اداره با ایشان همکاری نموده و هماهنگی لازم بعمل می‌آورد.»

در همین حال آقای شرافت اظهار کرد که احداث فاز دوم قطعه چهارم خط آهن خواف – هرات از اولویت‌های اداره خط آهن افغانستان بوده و با جدیت تمام پیگیر این موضوع هستند.

در جریان این نشست کمپنی‌های عضو در کنسرسیوم نامبرده که بخش زیاد آن ریلی هستند در مورد ظرفیت‌ها، اهداف و تخصص خویش معلومات ارایه کرده و گفتند که تعداد زیادی این کمپنی‌ها ریلی بوده و در بخش‌های انتقالات، حفظ و مراقبت، احداث، توسعه و مدیریت خط آهن خدمات ارایه نموده و هر یک از کمپنی‌ها در بخش‌های متذکره دارای تجربه کافی می‌باشند.

Trending

خروج از نسخه موبایل