Connect with us

رویداد های اخیر

هفت تن در دو انفجار در غرب کابل جان باختند

منتشر شده

در

(Last Updated On: جوزا ۲۲, ۱۴۰۰)

پولیس کابل میگوید که  بعد از ظهر امروز (شنبه، ۲۲ جوزا) در پی وقوع دو انفجار در نواحی ششم و سیزدهم شهر کابل هفت تن جان باخته اند.

به گفته پولیس در این انفجارها شش تن دیگر زخم برداشته اند.

وزارت  امور داخله می گوید که یک واسطه نوع تونس در مربوطات ناحیه سیزدهم هدف انفجار ماین قرار گرفته و یک واسطه نوع تونس دیگر در مربوطات ناحیه ششم نزدیک شفاخانه علی جناح هدف انفجار قرار داده شده است.

این وزارت می افزاید که احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

تاکنون مسوولیت این رویداد را کسی یا گروهی به عهده نگرفته است.

رویداد های اخیر

تلویزیون جهانی آریانا برنامه جدید “فراخوان همکاری در ثبت ویدیو” راه‌اندازی کرد

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۸, ۱۴۰۳)

تلویزیون جهانی آریانا (ATN) روز دوشنبه (۷جوزا) برنامه جدید خود را زیر نام “فراخوان همکاری در ثبت ویدیو” خود را راه‌اندازی کرد که به تولیدکنندگان محتوا در سراسر افغانستان اجازه می‌دهد ویدیوهای خبرساز را برای استفاده عموم توسط آریانانیوز ارسال کنند.

ویدیوها در ابتدا می‌توانند از طریق واتس‌آپ ارسال شوند تا توسط آریانانیوز بررسی شوند. در صورت پذیرش، روندی رسمی طی خواهد شد و بعداً هزینه ارسال آنها به فرستنده محتوا پرداخت خواهد شد.

این ابتکار مشارکت‌کننده به خصوص برای اخبار عاجل کاربرد دارد، بنابراین هر کسی که یک مبایل هوشمند دارد، و اتفاقاً جایی است که یک رویداد در حالی رخ دادن است، می‌تواند فوراً تصویر ویدیویی را برای استفاده توسط آریانانیوز ارسال کند.

پس از ارسال، آریانانیوز در صورت انتخاب ویدیو و یا عکس برای استفاده، با گیرنده و فرستنده محتوا تماس خواهد گرفت.

برای ارزیابی ویدیوها یا تصاویر مراحل خاصی در نظر گرفته شده است و قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند.

راهنمای ارسال ویدیو یا تصاویر

تمام محتوای ارسالی باید اصلی و توسط شما ایجاد شده باشد. ما محتوایی را نمی‌پذیریم که قوانین کپی رایت یا قوانین تجارتی را نقض کند.

ویدیوها یا تصاویر دانلود شده از وب سایت‌ها را برای ما ارسال نکنید.

کیفیت: محتوای باکیفیت که شامل تمرکز واضح باشد بیشتر مورد قبول خواهند بود.

ارتباط: ما به محتوای مرتبط با رویداد خبری نیاز داریم. این شامل تصاویر یا ویدیوها می‌شوند. محتوای قدیمی که رویدادهای گذشته را به تصویر کشیده باشد پذیرفته نمی‌شود.

مجوزها: تمام محتوایی که ما استفاده می‌کنیم نیاز به مجوز امضا شده از فردی دارد که از رویداد ویدیو یا تصویر گرفته است. با این کار تضمین می‌شود که ما مجوز استفاده از محتوا فرد را داریم.

حق چاپ: مطمئن شوید که حقوق فایل‌های خود را دارید یا مجوز لازم برای فروش آنها را دریافت کرده اید. شما نباید مطالب دارای حق چاپ یا مطالب دارای علامت تجارتی را ارسال کنید که حق قانونی شریک ساختن آنها را ندارید.

انحصار: سازندگان یا فرستنده‌گان محتوا باید موافقت کنند که به ما اجازه انحصار کامل را می‌دهند. پس از امضای قرارداد، سازنده فرستنده نمی‌تواند ویدیو را دوباره بفروشد یا به هیچ مکان خبری دیگری منتقل کند و همچنین نمی‌تواند محتوا را در پلتفرم‌های خود یا هر پلتفرم دیگری آپلود یا استفاده کند.

مواد خام: تمام ویدیوهای ارسالی باید در قالب اصلی باشند – باید مواد خام باشند. بدون نشان یا لوگو، بدون واترمارک، بدون موسیقی، بدون متن و غیره.

مکان و تاریخ: اطمینان حاصل کنید که مکان به همراه تاریخ دقیق رویداد به درستی نوشته شده است و این بسیار مهم است.

پرداخت: پرداخت پول تنها زمانی انجام می‌شود که با استفاده از ویدیو موافقت کنیم و با سازنده محتوا توافق نامه امضا شده‌ای داشته باشیم. ارسالی به طور اتومات واجد شرایط انتشار نیست.

حق استفاده: شبکه آریانا حق اول و کامل برای استفاده از محتوا و به اشتراک گذاری محتوا با شرکای آریانا نیوز و/یا اشخاص ثالث را خواهد داشت. و شرکا/احزاب ثالث حقوق کاملی برای برندسازی محتوا در صورت نیاز خواهند داشت. اگر محتوا قبلاً به شرکت دیگری ارسال یا فروخته شده باشد، چنین ارسالی هیچ پذیرفته نخواهد شد.

هویت سازنده یا فرستنده محتوا: نام تمام سازندگان یا فرستنده‌گان محتوا مخفی می‌باشد.

Continue Reading

رویداد های اخیر

کشته شدن سه عضو یک خانواده توسط افراد نامعلوم در ولایت فراه

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۷, ۱۴۰۳)

ملا عزیز احمد سرباز، ولسوال ولسوالی گلستان فراه می‌گوید که، سه عضو یک خانواده توسط افراد نامعلوم کشته شده اند.

به گفته آقای سرباز سه عضو یک خانواده بشمول یک زن در روستای فیض آباد ولسوالی گلستان فراه از سوی افراد نامعلوم به قتل رسیده اند.

وی افزوده است که، در پیوند به این رویداد پنج تن افراد مشکوک بازداشت شده و تحت برسی و تحقیقات ابتدایی قرار دارند.

علت اصلی این رویداد تا کنون مشخص نشده است.

Continue Reading

رویداد های اخیر

مولوی عبدالکبیر: از کادرها و شخصیت‌های کشور حمایت می‌کنیم

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۷, ۱۴۰۳)

معاون سیاسی ریاست الوزرا گفته است که پالیسی امارت اسلامی قدردانی و حمایت از کادرها و شخصیت‌های کشور می‌باشد و برای فراهم کردن سهولت‌ها به آنان تلاش صورت می‌گیرد.

مولوی عبدالکبیر این مطلب را روز یکشنبه (۶ جوزا) در دیدار با نمایندگان اتحادیه متخصصان صحی خارج مرز بیان کرده است.

طبق خبرنامه ارگ، معاون سیاسی ریاست الوزرا متخصصان را سرمایه بزرگ کشور خواند و گفت که افغانستان در هر حالت به متخصصان نیاز دارد.

وی افزود که با توجه به اینکه افغان‌ها بی بضاعت و فقیر هستند، نیاز است تا ادارات صحی دولتی و خصوصی در راستای تشخیص و تداوی آنان از دقت و مهربانی کامل کار بگیرند.

طبق خبرنامه، در این دیدار نمایندگان اتحادیه متخصصان خارج مرز اعلام کردند که تعداد زیادی از افغان‌های متخصص مقیم خارج آماده اند به کشور برگردند.

معاون سیاسی ریاست الوزرا به اعضای اتحادیه مذکور اطمینان داد که مشکلات و پیشنهادات آنان را برای حل، با ادارات مربوطه شریک خواهد کرد.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!