رویداد های اخیر

کار ساخت موتر سپورتی افغانستان دوباره آغاز می‌شود

Published

on

(Last Updated On: ثور ۱۲, ۱۴۰۲)

پس از آن که آریانانیوز روز دوشنبه (۱۱ثور) یک نوار ویدیوی از محمدرضا احمدی، طراح موتر سپورتی ساخت افغانستان نشر کرد که در آن از توقف کار ساخت موتر سپورتی به دلیل مشکلات اقتصادی حرف زده بود، اکنون آقای احمدی دریک نوار تازه دیگر گفته است که کار ساخت موتر سپورتی متوقف نشده است و یک سوء تفاهم به پیش آمده بود که اکنون به گفته وی مشکل حل شده است.

محمدرضا احمدی می‌گوید که:«بعد از آن ویدیوی که منتشر کردیم به دلیل بدهی زیاد، حکومت سریعاً وارد عمل شد و یک جای اختصاصی، وسیله ترانسپورت و بودجه اوبراتیفی برای این که بتوانیم کار ما را به پیش ببریم، در اختیار ما قرار داد. همچنان هماهنگی‌ها با وزارت‌های مربوطه صورت گرفت.»

وی دراین ویدیو دلیل سوء تفاهم را “نظام بوروکراتیک” عنوان کرده است.

آقای احمدی دراین باره می‌گوید که:«فکر کنم سوء تفاهمی که بود از کاغذ ( کاغذ پرانی) خلق شده بود. یک مدت محدوی ما قربانی کاغذ بودیم. به هرحال نظام بوروکراتیک نمی‌شود باشد و نه هم امکان دارد که نباشد، مسله کمی پیچیده است. خوشبختانه که از پروسه کار ما کاغذ (کاغذ پرانی) دیگر حذف شد.»

وی دراین ویدیو گفته است که کار ساخت موتر شروع شده است و تلاش می‌کنند تا سفرهای ولایتی را تا عید قربان (عید الأضحی) آغاز کنند و موترساخته شده را به عنوان سفیر به گوشه گوشه کشور خواهند رسانید.

وی همچنان ابراز امیدواری کرده است که مذاکرات برای جلب سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران دوباره آغاز شود.

آقای احمدی از کسانی که دراین قسمت وی را همکاری کرده اند اظهاری قردانی کرده است.

موتر سپورتی ساخت افغانستان سه ماه پیش به نمایش گذاشته شد و در داخل و بیرون از افغانستان مورد توجه قرار گرفت.

این موتر که “هیلمت” نامگذاری شده در یک روز برفی در جاده‌های کابل به نمایش درآمد.

این موتر سپورتی توسط شرکتی بنام انتاپ (NTOP) ساخته شده و نظر به گفته مسئولان این شرکت، ساخت این موتر پنج سال را در بر گرفته و شصت هزار دالر هزینه برداشته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل