خبرهای تازه

یک شبکه شش نفری آدم ربایان در شهر کابل بازداشت شد

Published

on

(Last Updated On: )

نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی در یک عملیات خاص یک شبکه شش نفری آدم ربایان را از مربوطات ناحیه دوازدهم شهر کابل بازداشت کرده است.

ریاست امنیت ملی با نشر خبرنامه ای میگوید که این گروه شش نفری آدم ربایان به سرگروپی محمد یار فرزند ظفر خان و پنج تن از همراهانش یک طفل ده ساله بنام وسیم الله فرزند طوطی خان را از مربوطات ناحیه دوازدهم شهر کابل اختطاف و به قتل رسانده بودند.

این آدم ربایان پس از شناسایی توسط نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی بازداشت شده اند.

براساس این خبرنامه بازاداشت شدگان شامل : “محمد یار فرزند ظفرخان، راحت گل مشهور به «فرهاد لغمانی» فرزند محمد آگل، صفت الله فرزند شفیق الله، رفیع الله فرزند سید حسین، احمد الله فرزند محمد قاسم و سید حسین فرزند زرورخان بجرم خویش اعتراف کرده اند.”

همچنان نیروهای امنیت ملی در یک عملیات دیگر دو آدم ربا دیگر را به نام های حبیب‌الله فرزند رستم خان و احمدضیا فرزند محمدآجان نیز از ناحیه پنجم شهرکابل بازداشت و یک تن را از نزد شان رها کرده اند.

بر اساس خبرنامه امنیت ملی این آدم ربایان، منشی یکی از صرافان سرای شهزاده کابل به نام گل احمد فرزند محمد کریم را از ناحیه نهم شهر کابل اختطاف و به ولسوالی جبل السراج ولایت پروان انتقال و نگهداری می‌کردند.

آدم ربایان در بدل رهایی این شخص از خانواده اش پول تقاضا کرده بودند که قبل از گرفتن پول توسط نیروهای امنیتی بازداشت و شخص اختطاف شده نیز به فامیلش تسلیم داده شده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل