ورزش

آخرین تیم های مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا مشخص شد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

تیم های ملی فوتبال برازیل، کلمبیا و پرو از گروه سوم بازی ها، آخرین تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بودند.

در آخرین بازی های برگزار شده از این گروه که اتفاقا هر چهار تیم، چانس صعود به میان هشت تیم برتر را داشتند، کلمبیا و پِرو به تساوی بدون گول رسیدند و برازیل در حالی که نیمار را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با نتیجه دو بر یک از سد ونزوئلا گذشت.

به این ترتیب برازیل با شش امتیاز به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد، کلمبیا و پرو نیز دیگر تیم های صعود کننده به میان هشت تیم برتر رقابت بودند.

به این ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها، چیلی میزبان با اروگوئه دیدار می کند، پرو به مصاف بولیوی خواهد رفت، آرجنتاین رو در روی کلمبیا قرار می گیرد و برازیل هم در برابر پاراگوئه صف آرایی خواهد کرد.

 

در همین حال رقابت های لیگ جهانی والیبال با برگزاری دو دیدار از گروه های اول و دوم ادامه پیدا کرد.در گروه اول این رقابت ها، در یک جدال حساس دو تیم برازیل و ایتالیا در شهر رم به مصاف هم رفتند و برازیل که در بازی اول، با نتیجه سه بر دو مقابل لاجوردی پوشان متحمل شکست شده بود، موفق شد با نتیجه سنگین سه بر صفر از سد میزبان خود بگذرد.

در گروه دوم هم ایران و آمریکا دومین بازی رو در روی خود در تهران را برگزار کردند که در این دیدار هم مثل بازی اول دو تیم، ایران با نتیجه سه بر صفر از سد مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی گذشت.

Trending

خروج از نسخه موبایل