اخبار ساحوی

آغاز توزیع مواد عذایی از سویی بنیاد بیات درکابل

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

نخستین محموله پروژه کمک مواد غذایی مقوی برای کودکان سو تغذی و کم رشد از سوی بنیاد بیات در کابل توزیع شد. این کمک را دانش آموزان دوره ی ابتدائیه ی لیسه ی عالی سردار کابلی با حضور حاجی محمد اسماعیل معاون این بنیاد و مسوولان لیسه بدست آوردند.

پروژه کمک مواد غذایی مقوی بنیاد بیات برای کودکان؛ که حاوی ویتامین و منرال های قابل نیاز بدن است سال گذشته و با حضور انجنیر احسان الله بیات موسس این بنیاد در کابل راه اندازی شد. در سال گذشته بیش از یکصد هزار بسته های کمکی این پروژه در مرکز و ولایت ها برای کودکان نیازمند توزیع شد. فصل تازه توزیع این مواد غذایی روز سه شنبه از لیسه سردار کابلی آغاز شد. به گفته حاجی محمد اسماعیل معاون بنیاد بیات روند توزیع مواد مقوی غذایی برای کودکان در مرکز و ولایت ها ادامه خواهد یافت.

نسرین سلطانی مدیر لیسه سردار کابلی توزیع مواد غذایی مقوی را برای کودکان در شرایط حاضر را یک نیاز می داند.

بنیاد بیات همه ساله در بخش آموزش و پرورش بر اساس اولویت بندی ها مقدار زیادی قرطاسیه ،پوشاک ،لوازم ورزشی و مواد غذایی را به مکاتب کشور کمک میکند .کمک های مواد غذایی این بنیاد در شرایطی توزیع می شود که سالانه بیش از3/ 6 میلیون کودک در جهان بر اساس آمار سازمان جهانی غذا جان های خود را از دست میدهند .

Trending

خروج از نسخه موبایل