خبرهای تازه

آغاز کمک‌های زمستانی «بنیاد بیات» در شهر کابل

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

کمک‌های زمستانی «بنیاد بیات» امروز(سه‌شنبه، ۱۶ قوس) در کابل آغاز شده است.

بنیاد بیات به نیازمندان در ناحیه اول شهر کابل مواد خوراکی و غیر خوراکی کمک کرد و زودی به ولایت‌های دیگر نیز توزیع خواهد شد.

انجنیر احسان الله بیات، رییس «بنیاد بیات» می‌گوید که به دلیل جنگ‌ها و ناامنی ها در کشور شماری زیادی از شهروندان بی‌جا شده و نیاز جدی به کمک های اولیه دارند. آقای بیات از بازرگانان دیگر نیز می‌خواهد که در این روند سهم بگیرند.

احسان الله بیات بنیانگذار بنیاد بیات میگوید: “بنیاد بیات با پروسه کمک های زمستانی خود، این را میخواهد از هموطنان مان که در خارج و داخل افغانستان توانمندی کمک به دیگر هموطنان خود را دارند…..زمستان و فصل سرما آمدنی است، مشکلات هموطنان ما مثل سال های گذشته امسال هم خواهد بود؛ آماده این باشند که کمک های زمستانی خود را که ترتیب دیده اند، برای این هموطنان ما در سرتاسر افغانستان برسانند.”

در همین حال شماری از نیازمندان که کمک های شان را از این نهاد دریافت کرده اند می‌گویند آقای بیات همه ساله تلاش می‌کند تا برای بیشتر شهروندان کشور که نیازمند کمک اند، یاری برساند.

شازیه باشنده ناحیه اول کابل میگوید: “من بسیار خوشحالم که بنیاد بیات برایم کمک کرد، زیرا من نیازمندم؛ لباس نداشته ایم، خوراک مناسب نداشته ایم، شوهر من بیکار است، برای من کمک کرده است.”

توریالی باشنده ناحیه اول شهر کابل میگوید: “از بنیاد بیات سپاسگذارم که به بیوه زن ها و یتیمان کمک کرده است.”

این در حالی ا‌ست که بنیاد بیات همه ساله به نیازمندان در سراسر کشور کمک‌های اولیه و بشردوستانه را فراهم می‌کند. این کمک‌ها در فصل سرما افزایش می‌یابد.

Trending

خروج از نسخه موبایل