اخبار ساحوی

اختلاف میان والی و شهردار هرات باعث متضررشدن مردم شده است

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

اختلاف ها میان دو مقام ارشد ولایت هرات سبب شده تا بسیاری از پروژه های بازسازی به حال تعلیق در آید.

یک نماینده مردم هرات در مجلس نمایندگان از اختلافات میان والی و شهر دارهرات خبرمیدهد و میگوید که اختلاف میان این دو مقام سبب شده تا کار پروژه های بازسازی در این ولایت صورت نگیرد.

وی پیشنهاد میکند که برای حل این اختلاف ها، باید یکی از این دو مقام از وظایف شان برکنار شود.

گفته میشود که اختلاف ها میان والی و شهردار هرات گویا از بازسازی سرک مستوفیت  قول اردو آغازشده و حالا به پروژه های دیگر از جمله اسفالت برخی مناطق در شهر هرات نیز سرایت کرده است.

قبل از این اختلاف میان این دو مقام مردم ولایت هرات را به مخاطره انداخته بود و بیشتر مردم از این ناحیه متضرر شده بودند، اما حالا این مسأله نگرانی شماری از اعضای مجلس را نیز برانگیخته است.

به گفته وی، در گفتگوی که میان شماری از اعضای پارلمان صورت گرفته، برای حل این چالش ها، یکی از این دو مقام، باید برکنار شود.

همچنان خانم فرید میگوید نگرانی های دیگری نیز از اختلاف ها میان برخی مسوولان محلی هرات وجود دارد که این موارد نیز باید پیگیری شود.

محی الدین نوری سخنگوی والی هرات و محمد سلیم تره کی شهردار این ولایت نیز تاکید می کنند که اختلاف میان آنها سلیقه ای نیست، بلکه ربط مستقیم به  پروژه های بازسازی دارد.

محی الدین نوری  سخنگوی والی هرات میگوید زمانیکه کار صورت نگیرد طبیعی است که خدمات برای مردم عرضه نمیگردد و مردم متضرر میشوند.

درهمین حال محمد سلیم تره کی شهردار هرات با تائید این اختلافات ها میگوید که هر فردیکه در دولت خلاف قانون کار میکند باید آنها برکنارشوند.

Trending

خروج از نسخه موبایل