رویداد های اخیر

استقبال خانواده های نیازمند از بسته های کمکی بنیاد بیات در هرات

Published

on

(Last Updated On: میزان ۲۴, ۱۴۰۰)

بنیاد بیات به ده‌ها خانواده در ولایت هرات مواد غذایی توزیع کرد.

در پی افزایش بحران اقتصادی در افغانستان، بنیاد بیات روند توزیع کمک به خانواده های نیازمند را آغاز کرده است.

این بنیاد هفته گذشته ده ها خانواده را در ولایت قندهار کمک کرد. حالا این بنیاد به خانواده های آسیب پذیر و بی‌جا شدگان داخلی در ولایت هرات کمک توزیع می‌کند.

حاجی اسماعیل معاون بنیاد بیات میگوید: “بنیاد بیات در حصه کمک های خیریه خود همیشه، در ولایات توزیع داشته، قبلا ما این کمک ها را به مستحقین اش توزیع کردیم به ولایت قندهار. امروز خوشبخانه در ولایت هرات آمده ایم و یک تعداد از فامیل های که مستحق استند و بی‌جا شده اند این کمک ها را که شامل آرد، روغن و برنج می‌باشد برای شان توزیع میکنیم.”

آقای حاجی اسماعیل می‌افزاید: “این کمک های ما انشالله در زون های دیگر، در ولایات دیگر ادامه دارد.”

خانواده های که برای دریافت کمک آمده اند از نهادهای کمک کننده می خواهند که همچنان به روند کمک های شان ادامه دهند. این خانواده ها می گویند همواره از کمک های غذایی بنیاد بیات مستفید شده اند.

فاضله یکی از باشندگان هرات میگوید: “ما خیلی از این کمک خوشحال شدیم. ما همه صغیردار، همه بیوه زن، همه کارها خوابیده.”

گل احمد باشنده هرات میگوید: “باور کنید که چهار، پنج شب میشود که دیگ ما بار نشده (چیزی نپخته ایم) همین سر گذر (جایی در هرات) میرویم و می آییم، هیچی به هیچی.. حالا فعلا ما خیلی خوشحالیم این کمک که به ما شده خیلی خوشحالیم.”

روند کمک رسانی بنیاد بیات از ماه های پیش شروع شده است، قرار است همچنان به خیلی از ولایت های کشور این کمک ها برای خانواده های نیازمند توزیع گردد.

همه ساله بنیاد بیات هزاران خانواده را در ولایت های مختلف کشور کمک می کند. خانواده های نیازمند معمولا از سوی تیم کاری بنیاد بیات در هر ولایت شناسایی می شوند و در مرحله بعدی مواد خوراکه به آنها توزیع می گردد.

 

Trending

خروج از نسخه موبایل