خبرهای تازه

امین رامین رئیس شرکت افغان بیسیم از بیماران شفاخانه استقلال عیادت کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

همزمان با حلول عید سعید فطر امین رامین رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم از بیماران داخل بستر شفاخانه استقلال کابل عیادت نموده و با هدایای نقدی از آنان دلجویی کرده است .

آقای رامینعیادت از بیماران را در چنین ایامی یک امر انسانی دانسته و از همه درخواست نمود تا خوشی های شان را با هم تقسیم کنند.

عیادت از بیماران در روزهای عید ازسنت های نیک اسلامی است.

امین رامین رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم در لحظات اولیه عید از بیماران بیمارستان استقلال عیادت بعمل آورده و با هدایای نقدی آنان را مورد تفقد قرار داد.

وی این عمل را یک وظیفه انسانی اسلامی دانسته و از کارمندان موظف بیمارستان ها در این ایام اظهار قدر دانی نمود.

امین رامین رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم گفت ” امده ایم تا از بیماران که در بستر اند عیادت کنیم و در کنار ان خواستیم مریضان را مورد شفقت قرار بدهیم و یک مقدار پول نقد برای ایشان اعطا نمودیم ، کمک کردن وظیفه ی هر انسان است.”

محمد صابر نصیب رییس بیمارستان استقلال عیادت از بیماران را در چنین ایام یک امر ضروری برای بیماران خوانده و از کمک های امین رامین به بیماران و کارمندان بیمارستان اظهار قدر دانی نمود.

محمد صابر نصیب رئیس بیمارستان استقلال میگوید ” دلجویی از بیماران در همه اوقات یک امر انسانی و اسلامی است بخصوص در ایام عید.”

بیماران در بستر بیمارستان استقلال ضمن سپاسگزاری از رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم خواهان توجه بیشتر به بیماران شدند.

عبدالخالق مریض گفت” من نهایت خوشحالم که رئیس شبکه افغان بیسیم اینجا امده است و از مریضان عیادت می کند و ما ازین احساس و کمک مالی شان سپاس گذاری میکنیم.”

رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم پیش از این نیز تجهیزات و ساخت و ساز های را به بیمارستان های مرکز مساعدت کرده است و در هر عید از بیماران نیز عیادت بعمل می آورد.

گزارشگر: علی اصغری

Trending

خروج از نسخه موبایل