علم و تکنالوژی

اپل از محصولات جدیداش رونمایی کرد

Published

on

(Last Updated On: میزان ۲۷, ۱۴۰۰)

شرکت اپل روز گدشته (دوشنبه ۲۶میزان) دو مدل جدید مک بوک پرو و همچنین نسل جدیدی از ایرپاد بدون لین (وایرلس) خود و یک برنامه موسیقی جدید با هزینه ۵ دالر در ماه را، راه اندازی کرد.

اپل اعلام کرد که مدل ۱۴ اینچی از ۱هزار ۹۹۹ دالر و مدل ۱۶ اینچی از ۲هزار ۴۹۹ دالر شروع خواهد شد. به گفته اپل، توزیع هر دو محصول از هفته آینده آغاز می‌شود.

دو چپ‌های جدید اپل با قدرت بالا M1 Pro و M1 Max نامیده می‌شوند. این چپ‌ها عملکرد بهتری نسبت به چپ‌های M1 قبلی شرکت دارند، اما این کار را در حالی انجام می‌دهند که برق کمتری نسبت به چپ‌های شرکت‌های رقیب مانند اینتل و ای ام دی، استفاده می‌کنند.

جانی سروجی، رئیس بخش چپ‌های اپل، گفت که چپ M1 Max تا ۱۰۰ وات کمتر از سایر چپ‌های لپ تاپ‌های رده بالا، برق مصرف می‌کند که به معنای عمر بیشتر باتری است.

سروجی در مورد M1 Max گفت:”این قوی ترین چپی است که ما ساخته ایم.”

در همین حال، ایرپاد جدید اپل برای استفاده در هنگام ورزش، مقاوم در برابر آب و عرق است و برخی از ویژگی‌های صوتی را که قبلاً فقط در ایرپادهای رده بالاتر یافت می‌شد، خواهد داشت. اپل اعلام کرد ایرپاد جدید ۱۷۹ دالر قیمت دارد و توزیع آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

ایرپادهای جدید اپل برای سفارش آنلاین در ایالات متحده و بیش از ۲۶ کشور و منطقه دیگر، از روز گذشته در دسترس هستند. این هدفون از ۲۶ اوکتوبر در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

Trending

خروج از نسخه موبایل