اخبار ساحوی

اگر حکومت به ولسوالی شیندند توجه نکند به دست طالبان سقوط خواهد کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

شماری از اعضای مجلس نمایندگان می گویند، اگر حکومت در مورد وضعیت ولسوالی شیندند توجه نکند این ولسوالی به دست طالبان سقوط خواهد کرد.

اعضای این مجلس گسترش نا امنی در این کشور را بی توجهی حکومت دانسته از رهبران حکومت وحدت ملی می خواهند هرچه زودتر برای بهبود وضعیت ولایات والی ها و نامزد وزارت دفاع را معرفی کنند.

شماری از اعضای مجلس نمایندگان با نگرانی از وضیعت امنیتی  کشور میگویند ، روز تا رزو وضعیت امنیتی وخیم تر شده اما حکومت در این راستا هیچ تدابیر ندارد  . نمایندگان هرات در مجلس نیز هشدار میدهند که  اگر به وضیعت  امنیتی در ولسوالی شیندند توجه نشود  امکان ان میرود که این ولسوالی از سوی طالبان سقوط کند .

منور شاه بهادری عضو مجلس نمایندگان میگوید” در ولسوالی شیندند وضعیت خراب است وقرار است که سقوط کند نیرو های امنیتی کفایت نمی کند تا امنیت انجا را تامین کند.

نعیم لالی حمید زی عضو مجلس نمایندگان گفت” روز تا روز وضیعت امنیتی خراب میشود قبل گفته میشد که پاکستان در نا امنی ها دست دارد و لی حالا مشخص نیست که چی کشور های دست دارند ،  باید یک طرح امنیتی رابسازیم .”

همچنان ریحانه ازاد    عضو مجلس نمایندگان میگوید” در 21 ولایت جنگ است رهبران حکومت وحدت ملی به فکر قدرت خود استند اگر نمی توانند استعفا دهند.”

با این حال  معاون مجلس نمایندگان از حکومت خواست تا با توجه به وضع امنیتی هر چه زوتر نامزد وزیر دفاع را معرفی کند .

ظاهر قدیر معاون اول مجلس نمایندگان “امنیت قابل نگرانی است حکومت باید هر چه عاجل نامزد وزیر دفاع را معرفی کند. “

 

این درحالیست که کمیسیون های امنیت داخلی ودفاعی مجلس مسولین امینیتی را استجواب کردند اما اظهاران انان قناعت اعضای مجلس نمایندگان را فراهم نکرد.

گزارش عبدالعزیز کریمی

Trending

خروج از نسخه موبایل