خبرهای تازه

باشنده‌گان کابل به محدودیت های رفت و آمد پشت پا زده اند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

هرچند وزارت داخله از اقدام های جدی پولیس با کسانیکه قانون منع و گشت گذار را در نظر نمی گیرند خبر می دهد اما شهروندان بی خیال از هشدار های وزارت داخله همچنان به گشت و گذار ها در کابل ادامه می دهند. از سوی هم والی کابل  خواستار همکاری جدی مردم با پولیس برای جلوگیری بیشتر شیوع ویروس کرونا شده است.

با گذشت هر روز تهدید کرونا در کشور بیشتر می شود و شهرونان هم نسبت به این تهدید بی خیال تر. در شماری از نقاط کابل ظاهراً دیده می شود که مردم هیچ توجهی به این قانون ندارند.

یکتن از باشنده گان کابل می گوید: “از شما خواهش می کنیم که در خانه های تان باشید. مرض را عادی نگیرید. مرض را جدی بیگرند.”

باشنده دیگری کابل می گوید: “وضیعت قسمی معلوم میشود که هیچ کرونا نیست. باید مردم خود را قرنتین کنند.”

یکتن باشنده دیگری می گوید:” من اگر کار ضروری نمی داشتم، از خانه نمی برامدم. از مردم می خواهم که از خانه هایشان بیرون نبرایند.”

با این وجود وزارت داخله هم از اقدامات جدی تری پولیس برای وادار ساختن مردم از بهر مراعت کردن قانون منع گشت و گذار، خبر می دهد.

طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله، چنین می گوید: “وزارت امور داخله یکبار دیگر از شهروندان می خواهد که قانون منع گشت و گذار را مراعت کنند، درغیر آن برخورد سختری با انها صورت خواهد گرفت.”

والی کابل، یعقوب حیدری، نیز برای موثر تمام شدن اقدامات پولیس، همکاری مردم را خواسته، می گوید: “محدویت که وضع شده هیچ معنی ندارد در صورتیکه مردم ما را همکاری نکنند.”

پیش ازین چندین بار پولیس برای اقدامیات جدی تری بر کسانیکه قانون منع گشت و گذار را مراعت نمی کنند خبر داده، اما آنچه انتظار می رفت، نشده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل