اخبار ساحوی

بنیاد بیات انترنت لب مجهز را در اختیار لیسه عالی رحمان مینه قرار داد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

بنیاد بیات بخش انترنت لب لیسه عالی رحمن مینه را به گونه کامل تجهیز و دراختیاراین لیسته قرار داد.

مدیر لیسه رحمان مینه گشایش این انترنت لب را برای افزایش سطح تعلیمی دانش آموزان مهم می داند. در همین حال رییس بنیاد بیات به ادامه این کمک ها برای معارف کشور در مرکز و ولایات تاکید ورزید.

درخواست ایجاد یک انترنت لب در زمان گشایش کتابخانه لیسه عالی رحمن مینه از سوی بنیاد بیات چندی قبل ازسوی لیسه عالی رحمان مینه صورت گرفته بود که ازسوی بنیاد بیاد این انترنت لب با تجهیزات کامل آماده بهره برداری گردید.

انجنیر احسان الله بیات رییس بنیاد بیات ایجاد انترنت لب لیسه عالی رحمن مینه را گامی موثر در راه انکشاف اندیشه های دانش آموزان عنوان نموده و به پا بندی بنیاد بیات در انجام وعده هایش تاکید می کند .

انجنیر احسان الله بیات رییس بنیاد بیات میگوید” به این عزیزان ما چون وعده کرده بودیم و حال ما نتایج کاری آن را می بینیم. در همین چند روزی که این شاگردان به انترنت دسترسی پیدا کرده اند ما تماشا کردیم که راپور های درست کردن که راستی هر کس تشویق میشود تا با آنان بهتر و بیشتر کمک کند تا آنها بتوانند از آن استفاده نمایند”

درهمین حال امر حوزه هشتم تعلیمی ایجاد انترنت لب را در مکاتب یک نیاز دانسته می گوید که آموزش کمپیوتر درحال حاضر در نصاب تعلیمی بسیارمهم است.

عبدالقدوس رسولی امر حوزه هشتم تعلیمی میگوید” این شامل نصاب تعلیمی مکاتب ما است به خاطر رشد استعدادهای شاگردان ما یک ارزش به سزای داشته و در امورات محوله درسی اینها را به آینده شان آینها را با دنیای دیگر وصل میسازند”

 

رحمانه عسکریار مدیر لیسه رحمن مینه گفت” در این ساحه اصلا چنین اطاقی برای دختران نبود به خصوص در لیسه رحمان مینه که با آغاز این ان شا ء الله نصاب تعلیمی که قبلا یک آموزش نظری بود حال عملی میشود و آینده اش را مفید میدانم”

 

دانش آموزان لیسه رحمن مینه دسترسی به کمپیوتر و انترنت را در افزایش ظرفیت دانش آموزان موثر میدانند.

رقیه یوسفی دانش آموز صنف داوزدهم میگوید” مضمون کمپیوتر داشتیم آما به صورت تشریحی با ما تدریس میشد اما حال زمانیکه اطاق کمپیوتر داریم میتوانیم به صورت عملی کار کنیم”

 

بنیاد بیات از زمان حضورش در باز سازی و نوسازی بخش های از کشورتاکنون توانسته است تا در ساخت و باز سازی مکاتب و کمک به دانش آموزان در مقاطع مختلف کمک های قابل توجهی را در اختیار معارف کشور قرار دهد.

Trending

خروج از نسخه موبایل