اخبار ساحوی

بنیاد بیات به صدها خانواده نیازمند در پکتیکا مواد غذایی کمک کرد

Published

on

(Last Updated On: جدی ۲۳, ۱۴۰۰)

مقام‌های بنیاد خیریه بیات می‌گویند که به صدها خانواده نیازمند در ولایت پکتیکا مواد غذایی کمک کرده اند.

به گفته‌ای مقام‌ها این کمک‌ها شامل آرد، برنج و روغن میباشد که به هدف رسیده‌گی به مشکلات خانواده‌های نیازمند در کشور صورت می گیرد.

مقام‌ها می افزایند که این کمک‌ها به سایر ولایات نیز خواهند رسید.

قبل از این بنیاد بیات به خانواده‌های نیازمند در هرات، بلخ، ننگرهار، غزنی، خوست، کندز، کندهار، ، کنر، ارزگان، کابل و بامیان کمک‌ها توزیع کرده بود.

سلام شریفی، مسوول بنیاد بیات در زون جنوب شرق، در این باره گفت:” در ادامه کمک‌های بنیاد بیات این بار به ولایت پکتیکا کمک تهیه کردیم. سروی این افراد بی بضاعت قبلا شده بود. این کمک‌ها شامل آرد، برنج و روغن میباشد که به مردم نیازمند عملا توزیع شد.”

در همین حال نیازمندانی که از بنیاد بیات کمک دریافت کرده با خوشحالی می‌گویند که در شرایط بسیار سخت اقتصادی به آنها کمک شده است.

باشنده‌گان پکتیکا از دیگر نهادهای خیریه نیز می‌خواهند که به مردم نیازمند کمک کنند.

حضرت محمد، باشنده پکتیکا، در این باره گفت:” از بنیاد بیات بسیار تشکر میکنیم که به ما کمک رساند، این مردم بسیار نیازمند استند و چیزی ندارند، خداوند برای شان اجر بدهد. “

نور محمد، باشنده پکتیکا، افزود:” از بنیاد بیات تشکر میکنیم که با ما کمک کرد و از موسسات دیگر نیز میخواهیم که این گونه کمک کنند، تا چاره مردم شود.”

مسوولان محلی پکتیکا از کمک‌های بنیاد بیات به خانواده‌های نیازمند تشکر کرده و میگویند که مردم در شرایط سختی اقتصادی به سر می‌برند و دیگر موسسات خیریه باید دست بکار شوند.

مولوی محب الله حماس، معاون والی پکتیکا، در این باره گفت:” از بنیاد بیات بسیار تشکر میکنیم که به خانواده‌های نیازمند پکتیکا در این وقت سخت کمک کرد، از موسسات خیریه دیگر نیز میخواهیم که به مردم نیازمند این ولایت کمک کنند.”

بنیاد بیات همه ساله به افراد نیازمند در سراسر کشور کمک می‌کند.

بر علاوه این کمک‌ها این بنیاد در حفر چاه‌های عمیق برای تامین آب آشامیدنی، ساخت مساجد، شفاخانه‌ها، کلینیک‌ها میدان‌های ورزشی و مکاتب در ولایات مختلف کشور پیش قدم بوده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل