اخبار ساحوی

بنیاد بیات صدها خانواده نیازمند در بدخشان را کمک کرد

Published

on

(Last Updated On: حوت ۱۳, ۱۳۹۱)

بنیاد بیات در سلسله کمک های خود، این بار به کمک صدها خانواده بی بضاعت در ولایت بدخشان شتافت.

کمک های این بنیاد توسط حاجی محمد اسماعیل معاون بنیاد بیات با حضور شماری از مقام های محلی بدخشان در میان صدها تن از باشندگان بی بضاعت و آسیب دیدگان ناشی از سرمای زمستان و حوادث طبیعی توزیع گردید.

این کمک ها شامل مواد غذایی، دارو و البسه گرم زمستانی بودند.

حاجی محمد اسماعیل معاون بنیاد بیات گفت که هدف از توزیع این کمک ها، دستگیری از آسیب دیدگان و خانواده های بی بضاعت بدخشان می باشد.

او هم چنین یکی دیگر از اهداف این کمک ها را، نهادینه شدن فرهنگ امداد رسانی در جامعه عنوان نمود.

درهمین حال مقام های محلی بدخشان توزیع کمک ها از سوی بنیاد بیات را یک گام خیر خواهانه خوانده واز ارسال محموله های کمکی این بنیاد بصورت متواتر به ولایت بدخشان قدر دانی می کنند.

شاه ولی الله ادیب والی بدخشان گفت که محموله های کمکی بنیاد بیات هرازگاهی به این ولایت می رسد و به گونه شفاف به مستحقین آن توزیع می گردد.

در عین حال شماری از باشندگان بدخشان که از این کمک ها مستفید گردیده اند، ضمن قدردانی از کمک های این بنیاد، خواهان تداوم این کمک ها شدند.

بنیاد بیات یگانه  نهاد امداد رسان است که همه ساله در فصل سرما هزاران تن مواد غذایی والبسه را به دور ترین ولایات افغانستان فرستاده و توزیع کرده است.

این نهاد همچنان ده ها پروژه عمرانی از جمله اعمار شفاخانه ها، مکاتب، مدارس، مساجد، تکایا و کودکستانها را در ولایات افغانستان به اجرا گذاشته که هزاران تن از شهروندان در مرکز وولایات افغانستان از خدمات این بخش ها مستفید شده اند.

این بنیاد همچنان مصمم به طرح واجرای دها پروژه دیگر عمرانی در سال جاری وسال های آینده در کشور می باشد.

Trending

خروج از نسخه موبایل