علم و تکنالوژی

تسلا از موترسایکل برقی برای کودکان رونمایی کرد

Published

on

(Last Updated On: قوس ۱۲, ۱۴۰۰)

شرکت تسلا از موترسایکل چهار تایره کاملا برقی مخصوص کودکان(Cyberquad) با قیمت ۱۹۰۰ دالر رونمایی کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز این موترسایکل طی دو تا چهار هفته آینده به صورت رسمی وارد بازار می‌شود.

موترسایکل Cyberquad جدید و بسیار کوچک تسلا به طور خاص برای کودکان ۸ سال به بالا طراحی شده است. از جمله مشخصات آن می‌توان به بدنه فولادی، صندلی بالشتکی و سیستم فنربندی قابل تنظیم و چرخ‌های عقب اشاره کرد. همچنین تسلا با استفاده از چراغ‌های LED زیبایی موترسایکل خود را افزایش داده است.

موترسایکل چهار تایره کاملا برقی است و با حداکثر سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت می‌تواند حرکت کند. همچنین باتری لیتیوم یونی قرار گرفته در آن می‌تواند تا فاصله ۲۴ کیلومتری را پشتیبانی کند.

تسلا همچنین سه تنظیم سرعت مختلف برای موتورهای مخصوص کودکان خود در نظر گرفته است که شامل ۸ کیلومتر در ساعت، ۱۶ کیلومتر در ساعت و ۸ کیلومتر در ساعت به صورت معکوس می‌شود

همچنین طبق صفحه پرسش‌های متداول تسلا، وزن این موترسایکل ۵۵ کیلوگرم است و می‌تواند تا وزن ۶۸ کیلوگرم را تحمل کند.

علاوه بر این، ظاهرا تسلا موترسایکل خود را به صورت کاملا بسته بندی شده عرضه نمی‌کند و طبق دستورالعمل بسته بندی این شرکت حداقل ۱۸ قسمت مختلف از آن را در دسترس مشتریان قرار خواهد داد که باید آن‌ها را بسته بندی کنند.

موترسایکل چهار تایرهCyberquad مخصوص کودکان هم اکنون فقط برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است و تسلا تضمین نمی‌کند که تا قبل از رخصتی‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. همچنین درباره زمان عرضه آن برای سایر نقاط جهان هیچ خبری اعلام نشده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل