رویداد های اخیر

تقدیر از شاگردان برتر رقابت مضامین دینی در کابل

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۳۱, ۱۴۰۲)

برندگان رقابت مضامین دینی میان شاگردان ممتاز مکاتب دولتی و خصوصی که هفته گذشته برگزارشده بود از سوی وزارت معارف با همکاری مالی شرکت مخابراتی افغان بیسیم تقدیر شدند.

معین وزارت معارف برگزاری این مسابقات را بزرگترین دستاورد می‌داند و از تجار و سرمایه گذاران می‌‌خواهد تا همانند شرکت مخابراتی افغان بیسیم در بخش معارف با امارت اسلامی همکار باشند.

صبغت الله وصیل، معین مالی و اداری وزارت معارف می‌گوید: «این یک قدم نخست بود که برداشته شد. این قدم باید تعقیب شود. تاجران دیگر بیایند و در این بخش سرمایه گذاری کنند. شرکت‌ها باید در بخش تعلیم سرمایه گذاری کنند.»

مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گویند بر حمایت خود از روند تعلیم و تربیه در کشور ادامه خواهند داد.

محمد خان یعقوبی، نماینده شرکت مخابراتی افغان بیسیم می‌گوید: «شرکت افغان بیسیم حمایت مالی از چنین برنامه های ثقافتی در سطح ولایات را مسئولیت شرعی خود می‌داند.»

برخی از اشتراک کنندگان در این مسابقه در کنار راه اندازی مسابقات مضامین دینی، خواستار برگزاری چنین برنامه ها در مضامین دیگر نیز استند.

فردوس، متعلم می‌گوید: «مدیون اساتید و والدین هستم که واقعاً بالای من زحمت کشیدند و من توانستم چنین نتیجه را اخذ کنم.»

در این مسابقه بیش از ۲۰۰  تن از شاگردان ممتاز صنوف دوازدهم از شانزده حوزه تعلیمی شهر کابل شرکت کرده بودند که برای برنده مقام اول یک پایه لپ تاپ، برای مقام دوم یک عدد موبایل و برای مقام سوم یک عراده بایسکل ازسوی شرکت مخابراتی افغان بیسیم اعطا گردید.

Trending

خروج از نسخه موبایل