رویداد های اخیر

تلاش ها برای دریافت درمان ویروس کرونا از سوی دانشمندان جهان جریان دارد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

دانشمندان می گویند که، برای پیدا کردن درمان ویروس کوید ۱۹ در سراسر جهان آزمایشگاه ها ایجاد شده که  در آن تجربیات شان را برای دریافت یک درمان قطعی با هم شریک می کنند.

تلاش ها برای پیدا کردن درمان برای افت واگیری ویروسی به نام کرونا به گفته دانشمندان صد ها کلینیک و ده ها متخصص و دانمشند طبی برای پیدا کردن درمان ویروس کرونا در جهان مصروف اند.

تام ولکسن پزشک و محقق در دانشگاه سوتهمپتون گفته است که، ” تلاش ها و ازمایش ها در سطح بین المللی برای مهار و پیدا کردن درمان ویروس کرونا جریان دارد. صد ها کلینک برای مطالعه این ویروس وجود دارد که دانشمندان تجربیات شان را با همدیگر شریک می سازند و من معلومات ان ها را دریافت کرده و آزمایش می کنم.”

توصیه ای داکتران تا زمان پیدا کردن درمان برای این ویروس مراعت کردن گام های است که، برای پیشگیری این ویروس از سوی سازمان بهداشت جهان توصیه شده است. شستن دست ها با صابون، دوری از اشخاص دارای تب بلند، در اغوش نگرفتن و دست ندادن از مهمترین نکات این توصیه اند.

انتونی فوسی رییس انستیتوت امراض حساسیتی امریکا اظهار نومده است که، ” هنوز یک درمان قطعی برای معالجه یا پیشگیری این ویروس پیدا نشده است. اگر چه معلومات درین مورد وجود داشته؛ اما قسمیکه من ذکر کردم این نیاز به یک ساختار دارد که همه تجربیات یکجا شوند”.

بر بنیاد گزارش سازمان بهداشت جهانی تاکنون بیش از ۲۳۰ هزار تن در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به ۱۰ هزار تن جان باخته اند.

Trending

خروج از نسخه موبایل