ورزش

تیم الف کریکت افغانستان برای مسابقات مقابل عمان به مسقط سفر می‌کند

Published

on

(Last Updated On: میزان ۱۰, ۱۴۰۲)

بورد کریکت افغانستان اعلام کرده است که تیم الف کشور به هدف دو مسابقه یک‌روزه و پنج مسابقه بیست آوره در ماه جاری اکتوبر در مقابل عمان به مسقط، پایتخت این کشور سفر خواهد کرد.

این مسابقات بین ۱۲ و ۲۳ اکتوبر برگزار خواهد شد.

بورد کریکت افغانستان با نشر اعلامیه‌ای روز دوشنبه گفت که مسابقات متذکره به تصمیم رهبری هر دو بورد کریکت، به هدف انکشاف روابط دو کشور، پیشرفت کریکت و همکاری‌های دوجانبه در آينده، به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شود.

بر اساس جدول زمانی تعیین شده، دو مسابقه یک‌روزه به تاریخ های ۱۲ و ۱۵ماه اکتوبر و پنج مسابقه بیست آوره به تاریخ های ۱۷، ۱۸، ۲۰،‌ ۲۱ و ۲۳ ماه متذکره در میدان کریکت عمان برگزار خواهد شد.

نصیب خان، رئیس اجراییوی بورد کریکت افغانستان گفت: «این برای افغانستان یک افتخار عظیم است که در توسعه کریکت، روابط دو جانبه با کشور های دیگر و پیشرفت کریکت یک رول عمده را ایفا می‌کنیم. ما متعهد به پیشرفت و انکشاف کریکت هستیم و امیدواریم بازیکنان مان عالی بدرخشند و خاطره خوب از خود بجا بگذارند.»

او همچنان افزود: «عمان یکی از کشور های دوست برای افغانستان است و کریکت در کشور متذکره همچون کریکت افغانستان به سرعت در حال رشد است. امید دارم این مسابقات یک گام مثبت دیگر در راستای روابط نیک مان با کشور عمان باشد.»

قابل یاد آوریست این اولین بار است که عمان از تیم الف افغانستان میزبانی می‌کند.

Trending

خروج از نسخه موبایل