ورزش

تیم ملی کرکت پاکستان سه مسابقه در برابر افغانستان در اواخر ماه مارچ بازی خواهد کرد

Published

on

(Last Updated On: دلو ۱۷, ۱۴۰۱)

رئیس کرکت بورد پاکستان اعلام کرده است که تیم ملی این کشور سه مسابقه ۲۰آوره را دربرابر افغانستان در اواخر ماه مارچ بازی خواهد کرد.

نجم سیتی، رئیس کریکت بورد پاکستان اعلام کرده است که بازیکنان این کشور برای جبران لغو بازی استرالیا با تیم ملی کرکت افغانستان، با افغانستان سه مسابقه ۲۰آوره انجام خواهد داد.

او عصر روز یک‌شنبه (۱۶ دلو) با نشر تویتی نگاشته است که تیم ملی کرکت پاکستان سه مسابقه ۲۰ آوره را در برابر افغانستان در اواخر ماه مارچ بازی خواهد کرد.

رییس کرکت بورد پاکستان نوشته است: «خوشحالیم اعلام کنیم که با تیم ملی کرکت افغانستان پس از لغو بازی استرالیا برای جبران بازی می‌کنیم.»

پیش از این رئیس کرکت بورد پاکستان گفته بود که با تیم ملی کرکت افغانستان سه رقابت ۲۰ آووره انجام خواهد داد، مشروط بر این که حکومت پاکستان آنرا منظور کند.

او گفته بود: «در واقع علاقمند این رقابت‌ها نیستیم چون اگر برنده شویم یا بازنده، تاثیری نخواهند داشت چون هر دوی‌ ما [افغانستان و پاکستان] به جام جهانی راه یافته ایم.»

این درحالی است که چندی قبل در واکنش و اعتراض به وضع محدودیت‌های حکومت کنونی افغانستان بر حق آموزش، کار و آزادی‌های مدنی و اجتماعی زنان در افغانستان، استرالیا سه رقابت ۵۰ آوورهٔ سوپرلیگ را با افغانستان لغو کرد.

Trending

خروج از نسخه موبایل