اخبار ساحوی

ثبت دارایی های اعضای کابینه حکومت وحدت ملی به زودی آغاز میشود

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

اداره عالی مبارزه با فساد اداری می گوید:فورم های ثبت دارایی را به تمام کابینه حکومت افغانستان فرستاده اند و یک تعداد زیاد دارایی های خود را ثبت کرده اند، که به زودی فهرست دارایی هایشان در پایگاه انترنتی این اداره نشرخواهد شد.

بربنیاد گزارش های اداره عالی مبارزه با فساد اداری ، این اداره به تمام اعضای کابینه حکومت افغانستان فورمه ثبت دارایی توزیع کرده است . اداره عالی مبارزه با فساد اداری می گوید: به زودی لیست تازه از دارایی های معاونین و وزرای کابینه را نشر خواهد کرد.

شاه حسین فخری رییس اداره عالی مبارزه با فساد اداری میگوید“این پروسه به شکل دوامدار جریان دارد ما این فورم ها را به تمام اعضای کابینه حکومت وحدت ملی توزیع کرده ایم و به شکل مسلسل این لیست ها را نشر خواهیم کرد

اما آیا واقعا آنچه که سرمایه این مقامات و این حکومتیان است با شفافیت آن را ثبت خواهند کرد؟

آقای فخری در پاسخ گفت” خوب ما کارخود را با ثبت دارایی های آن ها به پایان نمی بریم ما همواره ازمردم خواسته ایم و اعلام کرده ایم که درصورتی که می دانند فرد دارایی هایش بیشتر از آنچه است که میگوید می تواند به نزد ما بیاید

اداره عالی مبارزه با فساد اداری میگوید که تاکنون ازمیان یازده هزار فورم ثبت دارایی را که توزیع کرده است تنها شش هزار در دیتابس خود دارد.

 

گزارش از فرحناز فروتن

 

 

Trending

خروج از نسخه موبایل