خبرهای تازه

رئیس اجرائیه: جراحت جنرال دوستم سطحی است

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۲, ۱۴۰۱)

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری در نبرد ولایت فاریاب زخم برداشته است.

عبدالله عبدالله رییس اجرایی کشور با بیان این مطلب می گوید، اکنون ولایت فاریاب از سقوط حتمی نجات یافته و نیرو های امنیتی در این ولایت در میدان های نبرد حاکم اند. 

معاون نخست رییس جمهور برای مدیریت جنگ به فاریاب رفته است اما رییس اجرایی می گوید این جنرال چهار ستاره در یک درگیری زخم برداشته است . 

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی میگوید، “دیده شده که مردم ما با نیروهای امنیتی خیلی خوب همکار بوده اند، فاریاب در معرض سقوط قرار داشت اما کنون وضعیت خوب است، حادثه بالای معاون اول ریاست جمهوری هم صورت گرفت اما خوشبختانه که جراحات شان کمتر است و صحت کامل برای او ومجروحین حوادث اخیر استدعا داریم.” 

عبدالله می گوید هرگونه سهل انگاری وغفلت ازسوی مسوولان به جدیت بررسی خواهد شد. 

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی می افزاید، “هرگونه کوتاهی که در ولایت های ناامن صورت گرفته باید بررسی شود در هیچ سطوحی نباید غفلت و کم کاری تحمل شود و نادیده گرفته شود. مسوولان امنیتی که فداکاری کرده اند تقدیر و کسانی که غفلت کرده اند از آنان بازخواست شود که این کار در حال جریان است.” 

گفتنی است که رییس اجرایی در حالی از بررسی جدی غفلت وظیفوی مسوولان امنیتی سخن می گوید که ریاست جمهوری نیز به تازگی اعلام کرده است که اصل مجازات و مکافات در مورد مسوولان امنیتی تطبیق خواهد شد.

Trending

خروج از نسخه موبایل