رویداد های اخیر

جشنواره بهترین‌های رسانه‌ای حوزه غرب درهرات برگزار شد

Published

on

(Last Updated On: حمل ۱, ۱۴۰۳)

برای نخستین بار جشنواره بهترین‌های رسانه‌ای حوزه غرب درهرات برگزار شده است، این برنامه از سوی کمیته حمایت و نظارت از رسانه‌ها و خبرنگاران هرات و حمایت تخنیکی دفتر انسجام وهماهنگی جمهوری ترکیه در این ولایت راه اندازی شده است.

مسوولین برگزاری این جشنواره می‌گویند از چهار ولایت حوزه غرب ۱۴۵ اثر از بخش‌های مختلف رسانه‌ای به این جشنواره فرستادند که برای هفت بهترین تندیس و جایزه اهدا گردید.

خبرنگاران وکارمندان رسانه‌ها اثرهای رسانهای شان را در هفت بخش مختلف به این جشنواره فرستاده بودند، اینجا هفت بهترین در بخش‌های مستند تلویزیونی، گزارش خبری، گویندگی خبر تلویزیون و رادیو، برنامه رادیوی، برنامه تلویزیونی، گزارش ورزشی و عکاس خبرنگار گزینش شدند.

این جشنواره به مناسبت ۲۷ حوت روز ملی خبرنگار برگزار شد، مسوولان محلی در هرات ضمن استقبال از چنین برنامه‌ها اطمینان می‌دهند که برای پویایی جامعه رسانه‌ای و دسترسی آسان خبرنگاران به اطلاعات از هیچ تلاش دریغ نمی‌کنند.

با این حال شرکت کننده‌گان در این جشنواره می‌گویند چنین برنامه‌ها باعث انگیزه بیشتر در جامعه رسانه‌ای خواهد شد.

مسوولان برگزاری این جشنواره می‌گویند قرار است در سال‌های آینده به هدف تشویق خبرنگاران و حمایت از رسانه‌ها، چنین برنامه‌های را به گونه بهتر برگزار کنند.

Trending

خروج از نسخه موبایل