رویداد های اخیر

جنرال امریکایی: نیروهای افغان به کمک امریکا نیاز دارد

Published

on

(Last Updated On: حمل ۶, ۱۴۰۰)

فرمانده نیروهای ویژه امریکا میگوید که نیروهای امنیتی افغان به کمک امریکا برای نبردها با طالبان و نیز تهدیدها علیه افغانستان نیاز دارد.

جنرال ریچارد کلارک فرمانده عملیات ویژه ارتش امریكا به کمیته خدمات نظامی مجلس سنای امریکا گفته است: “ظرفیت هایی را که امریکا در نیروهای افغان فراهم میکند، در نبردها با طالبان و تهدیدهای دیگر در افغانستان، حیاتی است.”

آقای کلارک در مورد پیشنهادهای احتمالی لوید آستین وزیر دفاع امریکا به سران حکومت، به مجلس سنای امریکا چیزی نگفته است. اما  وی گفته است که وزیر دفاع امریکا در مورد چگونگی کمک به نیروهای ضد هراس افگنی و نیز در مورد چگونگی عملیات ها بدون حضور فزیکی نیروهای امریکایی در افغانستان با سران افغان گفتگو کرده است.

آريالای کلارک افزوده است که که تا هنوز تصمیمی در مورد خروج نیروهای امریکایی در ماه می سال روان میلادی از افغانستان گرفته نشده است. وی گفته است: ” ما همواره گزینه هایی برای سرکوب القاعده و داعش و گروه های هراس افگن دیگر، داریم.”

آقای کلارک در مورد سفر اخیرش در افغانستان گفته است: “پیشرفت هایی صورت گرفته است و ما یک فرماندهی توانایی را متوجه شدیم.”

Trending

خروج از نسخه موبایل