ورزش

جوایز لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره اعلام شد

Published

on

(Last Updated On: دلو ۱۷, ۱۴۰۱)

لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره روز یکشنبه جوایز درنظر گرفته شده در فصل نخست این رقابت‌ها را به ارزش مجموعی یک میلیون و سه صد هزار دالر امریکایی اعلام کرد.

بر اساس این اعلام، تیم قهرمان این مسابقات ۷۰۰ هزار دالر و نایب قهرمان ۳۰۰ هزار دالر به دست خواهند آورد.

فصل اول لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره در حال حاضر در دبی، ابوظبی و شارجه برگزار می‌شود.

مبشر عثمانی، سرمنشی بورد کریکت امارات در مورد جوایز گفت: «این لیگ با کمال خرسندی جوایز نقدی را برای تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان اعلام می‌دارد.»

وی افزود: «ما از تیم‌ها و بازیکنان می‌خواهیم که برای برنده شدن این جوایز سخت تلاش کنند. فصل اول لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره بتاریخ ۱۲ فبروری پایان می‌یابد و دو تیم راهی مسابقه نهایی برای دریافت کپ قهرمانی و دریافت جایزه نقدی مبارزه می‌کنند. امیدوارم که بهترین تیم برنده شود.»

لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره در سه هفته گذشته شاهد نمایش‌های باشکوه بوده و قرار است رقابت‌ها وارد مرحله حذفی شود.

تیم‌های دیزرت وایپرز، گلف جایانتز و ایم آی امارات جایگاه خود را در مرحله بعدی تثبیت کرده‌اند، در حالیکه مبارزه شارجه واریرز و دبی کپیتلز برای کسب جایگاه در این مرحله هنوز ادامه دارد.

تیم دیزرت وایپرز از ده مسابقه، هفت مسابقه را برنده شده است. گلف جایانتز و ایم آی امارات به ترتیب شش و پنج مسابقه را در نه مسابقه برنده شده است. وایپرز و جایانتز در صدر جدول امتیازات قرار دارند.

بیشترین دوش را در این مسابقات، الیکس هیلز از تیم دیزرت وایپرز با ۴۶۵ دوش انجام داده است و در حال حاضر کمر بند سبز را در اختیار دارد. در همین حال، کریس جوردن از گلف جایانتز ۱۴ ویکت کسب کرده است و در حال حاضر کمربند سفید را در اختیار دارد.

الیکس هیلز با ۱۸۴ امتیاز با ارزش‌ ترین بازیکن تاکنون بوده و پیشتاز رقابت برای کمربند سرخ است. محمد وسیم از تیم ایم آی امارات با ۱۴۸ امتیاز در حال حاضر با ارزش ترین بازیکن امارات متحده عربی می‌باشد.

برندگان این کمربند‎ها هر یک ۱۵ هزار دالر جایزه در پایان فصل مسابقات بدست خواهند آورد.

با ارزش ترین بازیکنان بر اساس یک سیستم امتیازدهی منحصر به فردی که توسط لیگ ابداع شده است، مشخص می‌شوند. به بازیکنان در هر مسابقه، نمراتی با درنظرداشت عملکردشان داده می‌شود.

لیگ بین‌المللی کریکت ۲۰ آوره در هر مسابقه پنج جایزه اهدا کرده است. این جوایز در بخش‎های بهترین بازیکن، بهترین توپ‌اندازی، طولانی‌ترین شش، بهترین چهار دوش و بهترین ایجاد کننده هیجان مسابقه بوده است و هر یک از برندگان این جوایز ۱۵۰۰ دالر دریافت کرده است.

پس از مسابقه پایانی این لیگ، جوایز در بخش‌های باهوش ترین توپ انداز، طولانی ترین شش دوش، بهترین چهار دوش و بهترین ایجادکنندۀ هیجان نیز اهدا می‌شود. برندگان این جوایز هریک ۱۵ هزار دالر دریافت خواهند کرد.

مرحله بعدی این مسابقات از هشتم تا دهم فبروری برگزار خواهد شد. مسابقه نهایی در استدیوم بین‌المللی دبی به‌تاریخ دوازدهم فبروری خواهد بود.

Trending

خروج از نسخه موبایل