اخبار ساحوی

حاجی محمد اسماعیل “کمک های بنیاد بیات تا پایان زمستان به نیازمندان ادامه میابد”

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

بنیاد بیات مانند سال های گذشته روند کمک های زمستانی خود را آغاز کرده است.

این کمک ها که شامل مواد غذایی ، لباس زمستانی و کمپل می باشد از ولایت کابل آغاز شده و در حال حاضر شماری از نیازمندان ولایت پروان را تحت پوشش خود قرار داد است.

این بار روند کمک های بنیاد بیات برای خانواده های بیجاشده و نیازمند پیش از رسیدن زمستان از برنامه های این نهاد است که امسال افزون بر مواد غذایی، لباس برای کودکان و کمپل توزیع می نماید.

در ادامه ی این روند حاجی محمد اسماعیل معاون بنیاد بیات گفت “این کمک ها تا پایان زمستان در سرتاسر کشور برای نیازمندان رسانده خواهد شد”.

عبدالظاهر سالنگی عضو شورای ولایتی پروان که هنگام توزیع این کمک ها حضور داشت، گفت:” بنیاد بیات یگانه نهادی است که به نیازمند به موقع کمک می کند”.

نیازمندانی که کمک بدست آورده اند با ابراز سپاس از بنیاد بیات گفتند:”این یگانه نهادی است که بسیار به موقع و در شرایط سخت زمستان برای شان کمک می کند.

بنیاد بیات از جمله ی نهاد های خیریه ای است که از چند سال به اینسو در سرتاسر افغانستان با مردم در بخش های مختلف کمک می کند. از سوی این نهاد تاحال ده ها بیمارستان، مکتب و پلچک ساخته شده و هنگام رویداد های طبیعی برای آسیب دیدگان  کمک ها نیز صورت گرفته است.

Trending

خروج از نسخه موبایل