رویداد های اخیر

حقانی در سفر فاریاب بر حمایت از نظام امارت اسلامی تاکید کرد

Published

on

(Last Updated On: جوزا ۲۱, ۱۴۰۲)

سراج‌الدین حقانی، وزیر امور داخله، در سفر به ولایت فاریاب طی نشستی در دیدار با مقام‌های محلی و شماری از باشندگان این ولایت بر متحدبودن مردم در حمایت از نظام امارت اسلامی تاکید کرده است.

وزیر امور داخله در این سفر گفته است: «قربانی مردم و مجاهدین فاریاب بسیار زیاد است، الله قبول کند. یگانه دلیل آن این است که اقوام متحد هر قدر که درگیر مشکلات شوند، اما از برکت وحدت آن‌ها، الله قوت می‌دهد.»

در این دیدار، آقای حقانی همچنان تأکید کرده که در نظام امارت اسلامی تعصب جاه ندارد و حکومت سرپرست بدون تبعیض برای رشد و ترقی مردم و کشور کار خواهد کرد.

آقای حقانی در این مورد تصریح کرد: « ضروریات و مشکلات عمده‌ای که در فاریاب در بخش بازسازی و انکشافی وجود دارد، آنرا با هم یکجا کرده و به ما ارایه کنید تا ما با امیرالمؤمنین شریک کنیم. ما کوشش می‌کنیم که این کارها را اولویت بدهیم.»

از سویی هم، محمد شعیب رسالت، والی فاریاب در این نشست گفت که هیچ‌گونه خلای امنیتی در این ولایت وجود ندارد و حکومت محلی تلاش می‌کند تا به مشکلات مردم رسیدگی کند.

در همین حال، شماری از باشندگان فاریاب از امارت اسلامی همچنان خواستند که به مشکلات‌شان رسیدگی به موقع صورت گیرد.

یکی از باشندگان فاریاب گفت: «اکثر ولسوالی‌های ما تا هنوز راه ندارد، اکثر ولسوالی‌های ما قسمی است که موتر نمی‌تواند ‌برود. بنابراین، ما از امرا و امارت اسلامی این را می‌خواهیم که این مشکلات را حل کند.»

پیش از این نیز سراج‌الدین حقانی در سفر به ولایات بلخ و جوزجان با مقام‌های محلی و شماری از باشندگان این ولایات دیدار و بر حفظ و تحکیم وحدت ملی بر حمایت از نظام امارت اسلامی تاکید کرده بود.

Trending

خروج از نسخه موبایل