1393انتخابات

حمله بر هواداران داکترعبدالله درفاریاب

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

کاروان کمپایئن طرفداران داکتر عبدالله عبدالله در فاریاب هدف حمله مسلحانه قرار گرفته؛ سه تن از طرفداران اقای عبدالله کشته و زخمی شدند . جنرال ملک یکی از هواداران داکتر عبدالله می گوید، این حمله در ساحه جنگل ولسوالی دولت آباد از سوی طالبان صورت گرفت . به گفته اقای ملک این حمله زمانی صورت گرفت که تیم کمپایئن اقای عبدالله از یک نشست انتخاباتی در اندخوی به طرف ولسوالی شیرین تگاب در حرکت بودند . اقای ملک با شکایت از نیرو های امنیتی ولسوالی دولت اباد می گوید که این حمله در پنجاه متری یک پوسته پولیس صورت گرفت و نیرو های پولیس هیچ اقدامی نکردند . اما سید عبدالسلام نذهت ولسوال دولت اباد می گویند این کاروان بدون هماهنگی با مسوولان این ولسوالی حرکت کرده اند و پوسته های شاهراه نیز مربوط تولی شاهراه است نه ولسوالی دولت اباد .

در همین حال قاری یوسف احمدی سخنگویی طالبان مدعی است که در این رویداد خود جنرال ملک زخمی شده و شش تن از محافظین اش کشته شده است . و سه واسطه انها نیز حریق شده است . اما اقای ملک این ادها ی طالبان را رد می کند .

پس از آغاز مبارزات انتخابات دور دوم در فاریاب باین دومین بار است که کاروان های انتخاباتی مورد حمله طالبان قرار میگیرد . پیش از این کاروان داکتر اشرف غنی احمدزی در ولسوالی المار فاریاب هدف کمین طالبان قرار گرفت که در نتیجه سه طالب مسلح کشته شده و یک محافظ کاروان و یک سرباز اردوی ملی زخمی شدند .

Trending

خروج از نسخه موبایل