اخبار ساحوی

حمله ی انتحاری بامداد دوشنبه آرامش بخشی از شهریان کابل را برهم زد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

حمله کننده انتحاری صبح امروز در هواشناسی کابل پیش از رسیدن به هدفمواد انفجاری همراهش را منفجر کرد

 به گفته فرمانده پولیس کابل اگر حمله کننده به هدف میرسید تلفات زیادی را در پی میداشت. به گفته ی شاهدان رویداد هدف حمله کننده ی انتحاری کاروان نیروهای خارجی بود. حمله ی انتحاری بامداد دوشنبه آرامش بخشی از شهریان کابل را برهم زد.

این حمله زمانی صورت گرفت که به گفته فرمانده پولیس کابل از سوی پولیس شناسایی شده بود و هنگام توقف از سوی نیروهای امنیتی موتر مملو از مواد انفجاری اش را انفجار داده است.

این حمله تلفاتی در پی نداشت و تنها انتحار کننده از بین رفته است.

عبدالرحمن رحیمی فرمانده پولیس کابل میگوید:”یک عراده موتر نوع کرولای سراچه که از طرف پس کوچه های هواشناسی به این استقامت در حرکت بود زمانیکه پوسته پولیس اشاره توقف میدهد که از قطار خارج بر آمده انتحار کننده که موترش مملو از مواد انفجاری بود وارخطا میشه و موتر پر از مواد انفجاری خوده انفجار میدهد که خوشبختانه تلفات نداریم.”

شاهدان رویداد میگویند هدف انتحار کننده کاروان نیروهای خارجی  بود که از ساحه می گذشتند.

نذیر شاهد رویداد میگوید: “انفجار که در میدان هوایی رخ داد هدفش کاروان نیروهای خارجی بود موتر رنگ طلایی سراچه بود که خوده انتحار داد.”

اما فرمانده پولیس کابل میگوید که هدف حمله کننده مردم عام به گمان اغلب اعضای تیم ملی فوتبال بود.

فرمانده پولیس کابل عبدالرحمن رحیمی میافزاید: “خوشبختانه به هدف خود نرسید زمانیکه ای به هدف خود میرسید بدون شک که هدف تروریستان ترور و خون ریزی و کشتار مردم بی گناه است.”

این حمله  در حالی صورت گرفت که هزاران تن برای پذیرایی تیم ملی فوتبال درجاده های متصل به میدان هوایی  تجمع کرده بودند.

گزارش از نوید بهار

Trending

خروج از نسخه موبایل