1393انتخابات

داکتر عبدالله: عاملان قتلهای زنجیزه ی را به کیفرخواهد رساند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

داکتر عبدالله عبدالله نامزد ریاست جمهوری میگوید، در صورت برنده شدن عاملان قتل های زنجیره ای را به کیفر خواهد رساند. وی همچنان بر عملی ساختن آرمان شهدا تاکید کرده می افزاید. برای داشتن روابط تنگاتنگ با کشور های منطقه و جامعه جهانی تلاش خواهد کرد.

در همین حال صلاح الدین ربانی رییس شورای عالی صلح هشدار میدهد در صورتی که انتقال سیاسی قدرت به گونه صلح امیز صورت نگیرد بحران برای دراز مدت دامنگیر افغانستان خواهد بود.

داکتر عبدالله عبدالله در میان استقبال گرم هوادارانش درمراسم تجلیل از نوزدهمین سالروز شهادت استاد مزاری تاکید کرد، که برای برآورده شدن ارزو های شهدا افغانستان بیش از همه تلاش خواهد کرد.

وی همچنان می افزاید، در صورت برنده شدن، عاملان قتل های زنجیره ای را به داد گاه کشانده و در برابر دشمنان ثبات افغانستان مبارزه خواهد کرد.

در این میان محمد محقق معاون اقای عبدالله بحران های کنونی در کشور را محصول کم کاری دولتمردان افغانستان خوانده و بر جلوگیری از حیف و میل شدن کمک های جهانیان به افغانستان تاکید نمود. در این میان برخی اعضای مجلس میگویند، رییس جمهوری کرزی به نهاد های دولتی اجازه حمایت از نامزد مورد نظرش را داده است.

33 روز از اغاز پیکار های انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری میگذرد اما هنوز هم شماری بخش های افغانستان گواه این پیکار ها نبوده و یا هم در بخش های افغانستان این مبارزات با چند تصویر خلاصه شده است.

Trending

خروج از نسخه موبایل