اخبار ساحوی

درگیری میان دو فرمانده محلی درولایت فاریاب

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

به دنبال درگیری مسلحانه میان دو فرمانده محلی در روستای قلعه نیاز بیک ولسولی پشتونکوت ولایت فاریاب ده ها واحد مسکونی مردم به آتش کشیده شده است .شماری از باشنده گان محل میگویند ، روز گذشته بر اثر درگیری عطا محمد رحمانی فرمانده محلی کشته شده و برادر وی دست به حمله انتقام جویانه زده و نزدیک به 40 منزل مسکونی مردم را آتش زده و شماری را هم به قتل رسانده اند.انان میگویند ، مقام های محلی را درجریان گذاشته اند اما تا حال ازسوی انان اقدام صورت نگرفته .در همین حال محمد نعیم امر امنیت فرماندهی امنیه فاریاب می گوید ، هیتی را به ساحه فرستاده تا از نزدیک قضیه را بررسی و تحقیق کنند.

پس از کشته شدن یک فرمانده محلی در روستای قلعه نیاز بیک ولسوالی پشتکونکوت فاریاب , برادر وی دست به حمله انتقام جویانه زده و بالای منازل مسکونی حمله نموده و شماری از باشنده گان محل را به شمول کودکان و زنان به قتل رسانده اند .

باشنده گان روستا قلعه نیاز بیک در تماس با آریانا نیوز میگویند ، آنان نیرو های امنیتی ومقام های محلی را درجریان گذاشته اند اما تا حال اقدامی صورت نگرفته است .

در همین حال مسوولان محلی فاریاب با تایید این رویداد میگویند ، که این درگیری بین دو فرمانده صورت گرفته که پنج کشته برجا گذاشته است .انان میگویند هیتی را جهت برسی این قضیه به منطقه فرستاده اند تا حادثه را از نزدیک بررسی نمایند

ولسوالی پشتونکوت یکی از ولسوالی های نا امن ولایت فاریاب به شمار میرود که مخالفان مسلح دولت هر از گاهی در این ولسوالی دست به حملات مسلحانه میزنند . چندی پیش نیز شماری از کارمندان یک نهاد غیر دولتی درین ولسوالی هدف قرار گرفته و کشته شدند .

Trending

خروج از نسخه موبایل