اخبار ساحوی

در نتیجه عملیات نیرو های ناتو ۲۹ طالب مسلح کشته شدند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

مقام های در ولایت پکتیکا می گویند:

در نتیجه عملیات نیرو های ناتو در ولسوالی برمل ۲۹ طالب مسلح کشته شده اند. این مسوولان مي افزايد طالبان قصد داشتند بالای یک پایگاه نیرو های ناتو و افغان در ولسوالی برمل حمله کنند , اما قبل رسیدن به هدف , آماج حمله هوایی قرار گرفتند. به گفته این مقام ها همچنان این طالبان قصد داشتند یک موتر مملو از مواد انفجاری را وارد این پایگاه کنند , اما توسط نیرو های امنیتی هدف قرار گرفت.

محمد رسول عادل گزارشگر راديو- تلويزيون آريانا گزارش ميدهد:

طبق گزارش كه از دفتر والي پكتيكا به دست رسانه ها رسيده است ميگويند:

يك گروه بيست و پنج نفري طالبان كه ميخواستند شب شنبه بالاي يك پايگاه مشترك نيرو هاي ناتو و افغان در والسوالى برمل ولايت پكتيكا حمله نمايند كه قبل ازرسيدن به هدف مورد حمله نيرو هاي هوايي قرار گرفتند و از بين رفتند وهمچنان يك موتر سرف مملو از مواد انفجاري با چهار نفر سر نشين كه ميخواستند داخل پايگاه مذكورخود را انفجاردهند قبل از رسيدن به هدف توسط نيرو هاي امنيتي از بين رفتند در اين حمله به افراد ملكي كدام صدمه نرسيده است.

ذبيح الله مجاهد سخنگوى  طالبان نيز تائيد مينمايد كه يك تن حمله كننده انتحارى و يك تن مصلح ديگر آنها قبل از رسيدن به هدف به قتل رسيده اند اما كشته شدن بيست نه تن مصلح ديگر را رد مينمايد. نيرو هاى ناتو تا به حال در اين مورد اظهار نظر نكرده اند.گفتنيست كه برمل يكى از ولسوالى هاي دور افتاده پكتيكا مي باشد كه از طرف شرق با وزيرستان سرحد دارد و اكثرا شاهد چنين حملات ميباشد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Trending

خروج از نسخه موبایل