اخبار ساحوی

در پی حمله طالبان در بغلان ۱۰ پولیس کشته شدند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

در پی حمله طالبان بر یک پاسگاه نیروهای امنیتی در بغلان دست کم ده سرباز پولیس جان باخته، دو تن زخمی و سه سرباز دیگر ناپدید شده اند.

این رویداد نا وقت شب گذشته در ساحه خواجه الوان شهر پلخمری یورش بردند.

یک منبع امنیتی که نخواست نامی از وی گرفته شود به آریانانیوز میگوید که در این رویداد احمد فرید اندرابی آمر سمت سوم خواجه الوان نیز کشته شده است.

احمد جاوید بشارت سخنگوی پولیس بغلان نیز تلفات شان در حمله طالبان مسلح را که شب گذشته بالای ماموریت سمت سوم امنیتی بغلان در ساحه خواجه الوان پلخمری مسیر بزرگ راه بغلان-سمنگان انجام شده است، پذیرفته است اما از جزییاتی در مورد شمار تلفات نیروهای امنیتی ارایه نمیکند.

از سوی دیگر محب الله حبیب رییس صحت عامه بغلان می‎گوید که از این رویداد هفت جسد و دو زخمی به بیمارستان انتقال داده شده اند. که وضعیت صحی مجروحان وخیم گزارش شده است.

در همین حال بستگان سربازان که در این حمله کشته و یا زخمی شده اند میگویند که یکی از سربازان که همکار و نفوذی طالبان بوده است زمینه حمله را بالای ماموریت سمت سوم امنیتی بغلان مساعد کرده است.

گروه طالبان در اعلامیه ای با پذیرفتن مسوولیت این حمله گفته است که در این رویداد به شمول فرید اندرابی ۱۷ پولیس کشته شده اند.

همچنان طالبان ادعا میکنند که یک سرباز پولیس را نیز به اسارت گرفته اند.

Trending

خروج از نسخه موبایل