جهان

دونالد ترامپ: به زودی خبر مهمی را اعلام می‌کنم

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۱۷, ۱۴۰۱)

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق امریکا در جریان گردهمایی در ایالت اوهایو گفته است که ۱۵ نوامبر (۲۴ عقرب) اعلان مهمی در محل اقامت خود در مار ئه لاگو فلوریدا خواهد کرد.

ترامپ دوشنبه شب (۱۶عقرب) گفت: «قرار است سه‌شنبه ۱۵ نوامبر اعلان بزرگی در مار ئه لاگو پالم بیچ فلوریدا انجام دهم. نمی‌خواهیم چیزی از اهمیت فردا (انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره) بکاهد.»

پیش از گردهمایی دوشنبه، افراد آگاه مدعی شدند که رئیس‌ جمهور سابق امریکا قصد دارد نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ امریکا را اعلام کند. ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید به برگزاری تجمعات مشابه انتخاباتی در بیشتر مناطق امریکا ادامه داده، اما تاکنون حضورش در انتخابات ۲۰۲۴ امریکا را رسما تایید نکرده است.

طبق این گزارش، متحدان جمهوری‌خواه ترامپ از وی خواسته‌اند تا از اعلام نامزدی خود برای کاخ سفید پیش از انتخابات کنگره خودداری کند تا تمرکزات روی انتخابات میان‌دوره‌ای سه‌شنبه (امروز) و جو بایدن و سیاست‌هایش باقی بماند.

در همین حال، طبق نظرسنجی جدید رویترز- ایپسوس محبوبیت جو بایدن به ۳۹ درصد کاهش یافته تا این دیدگاه تقویت شود که دموکرات‌ها در انتخابات امروز مسیر سختی پیش‌رو دارند.

Trending

خروج از نسخه موبایل