اخبار ساحوی

دو تن به جرم قاچاق مواد مخدر به ده و پنج سال زندان محکوم شدند

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

محکمه ابتدائیه ی کابل دو تن از قاچاقبران مواد مخدر را که قصد انقتال مواد مخدر را به کشور هندوستان داشتند به ده و پنج سال زندان محکوم کرد.

متهمان که به جرم انتقال مواد مخدر در میدان هوایی کابل از سوی نیروهای امنیتی باز داشت شده بودند پس از فیصله رییس محکمه ابتدائیه حوزه دوم کابل خواهان محکمه استیناف شدند.

محمد اسحاق یکی از این متهمان به جرم انتقال یک کیلو و شصت گرام و محمد عارف به جرم مقدار 475 گرام هیروهین که در بطن شان جاداده بودند به ده و پنج سال زندان محکوم شدند.

در قضیه این متهمان درج شده بود که آنها میخواستند مواد متذکره را که در بطن شان جاداده بودند به کشور هندوستان انتقال بدهند که از میدان هوایی کابل توسط نیرو های امنیتی بازداشت شدند.

محمد هاشم سلیمان رسولی رییس محکمه ابتدائیه حوزه دوم کابل باصادر نمودن حکم بالای متهمان گفت:” محمد اسحاق فرزند محمد یوسف متهم به قضیه قاچاق مواد مخدر به مقدار یک کیلو و شصت گرام نوع هیروهین به مدت ده سال حبس تنفیضی و محمد عارف فرزند محمد آصف متهم قضیه قاچاق مواد مخدر به مقدار 475 گرام نوع هیروهین را به مدت پنج سال حبس نتفیضی محکوم به مجازات نمودیم”.

متهمان مدعی شدند که از این مسأله آگاهی نداشتند و زمانیکه در خانه یکی از دوستان شان مهمان بودند وی آنان را مسموم کرده و در عالم بی هوشی این مواد را بالایشان خورانده است.

از سوی هم آنان معیادی را که از سوی این محکمه بالایشان حکم شده بی انصافی میدانند و به این فیصله قناعت خواهان برگزاری محکمه استیناف شدند.

Trending

خروج از نسخه موبایل