ورزش

راشد خان: بازیکنان برای جام جهانی ۲۰آوره سال آینده زیر نظر هستند

Published

on

(Last Updated On: سرطان ۲۳, ۱۴۰۲)

راشد خان، کاپیتان تیم ملی کرکت افغانستان گفته است که تیم‌اش از قبل به جام جهانی بعدی ۲۰آوره در سال ۲۰۲۴ توجه دارد و بازی ۲۰آوره در برابر بنگله‌دیش بخشی از روند آن‌ها است.

راشدخان در صحبت با خبرنگاران پیش از برگزاری مسابقات ۲۰آوره روز جمعه (۲۳سرطان) در بنگله‌دیش گفت که بازیکنان اکنون با در نظر گرفتن جام جهانی سال آینده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

راشد تصریح کرد: «این فقط این نیست که ما در یک زمان روی یک بازی تمرکز می‌کنیم، بلکه روی این است که در جام جهانی بعدی ۲۰آوره چگونه باشیم و این کار از اکنون آغاز شده است.»

وی در ادامه افزود: «در حال حاضر ما حدود ۲۲ تا ۲۳ بازیکن در گروه داریم و آن‌ها را با هم یکجا کردیم تا ببینیم چه چیزی برای ما به عنوان یک تیم بهتر است و ما بیشترین فرصت را به بازیکنان می‌دهیم و آن‌ها می‌توانند بازی ‌کنند. من احساس می‌کنم ما یک زمان خوب داریم، اما اگر روندی را طی کنیم، به خوبی برای جام جهانی آماده خواهیم شد.»

راشدخان همچنین اعتراف کرد که نمی‌خواهد هم تیمی هایش نگران نتیجه نهایی بازی باشند. او گفت: «من برای نتیجه بازی فکر نمی‌کنم.»

وی افزود: «برای من مهم این است که آماده‌سازی و ۱۰۰ درصد تلاش در زمین باشد، چه در توپ‌اندازی، چه در توپ‌زنی و یا در میدان.»

افغانستان در اولین مسابقه از دو بازی ۲۰آوره‌اش امروز جمعه به رهبری راشدخان به مصاف بنگله‌دیش رفت و قرار است دومین بازی ۲۰آوره خود را روز یک‌شنبه (۲۵سرطان) در برابر بنگله‌دیش برگزار نماید.

Trending

خروج از نسخه موبایل