ورزش

راشد خان در سلسله مسابقات ۲۰ آوره در برابر ایرلند بازی می‌کند

Published

on

(Last Updated On: حوت ۲۲, ۱۴۰۲)

راشد خان، ستاره کریکت افغانستان که در نومبر سال گذشته از ناحیه کمر آسیب دیده بود، وضعیتش بهبود یافته و قرار است در سلسله مسابقات ۲۰ آوره در برابر ایرلند بازی کند. این مسابقات جمعه هفته جاری آغاز می‌شود.

خان در مصاحبه اش با بورد کریکت افغانستان گفته است که او در لیگ برتر هند که قرار است جمعه هفته آینده آغاز شود، نیز اشتراک خواهد کرد.

او تصریح کرده است: « برنامه این است که در سلسله مسابقات آینده (مسابقات ۲۰ آوره مقابل ایرلند) از کشور نمایندگی کنم و تمرینات در حال انجام است و امروز روز دوم بود و خوشبختانه به خوبی پیش رفت. امیدوارم روزهای آینده نیز خوب باشد تا بتوانم دوباره پیراهن ملی را بپوشم و به عملکرد خوب برای کشورم ادامه دهم.»

خان بر این باور است که بازی در لیگ برتر هند به او سایر بازیکنان افغان کمک می‌کند تا در جام جهانی کریکت ۲۰ آوره که قرار است در ماه جون آغاز شود، خوب بدرخشند.

او افزوده است: «نکته خوب این است که اکثر بازیکنان ما در لیگ برتر هند بازی خواهند کرد و این آمادگی خوبی برای جام جهانی خواهد بود و همچنین با کسانی که در آن (لیگ برتر هند) حضور نخواهند داشت در تماس خواهیم بود تا در این دوره سخت کار کنیم.»

راشد خان برای آخرین بار چهار ماه قبل در برابر افریقای جنوبی در جریان مسابقات جام جهانی کریکت پنجاه آوره بازی کرده بود.

 

Trending

خروج از نسخه موبایل