تاپ

راه اندازی کمپین کمک‌های مالی برای جلوگیری از بحران اقتصادی در افغانستان

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۱۷, ۱۴۰۰)

بنیاد بیات از مردم در سراسر جهان میخواهد تا قبل از فرا رسیدن زمستان، این بنیاد را در امر رساندن کمک‌های بشردوستانه بیشتر به افغان‌های نیازمند یاری کند.

بنیاد بیات که «https://bayatfoundation.org/about-us/» در سال ۲۰۰۶ تاسیس گردید؛ از آنزمان تا اکنون به خانواده های نیازمند کمک های بشر دوستانه ارایه نموده است.

در حال حاضر، ادامه حمایت های ما وابسته به کمک های شما می باشد؛ زیرا تحولات اخیر مانند خشکسالی، شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی در افغانستان، بیش از نیمی از جمعیت حدود ۲۲.۸ میلیون تن را آسیب پذیر ساخته و با گرسنگی بی سابقه یی مواجه کرده است.

از سوی دیگر چون زمستان به سرعت در حال نزدیک شدن است، با ریزش برف و بسته شدن راه‌های مواصلاتی میلیون‌ها نیازمند ازین کمک‌های بشری محروم خواهند ماند. ازین رو برای بنیاد بیات بسیار مهم است تا تلاش‌های امدادی را سرعت بخشیده و کمک‌های اضطراری بیشتری به مردم آسیب پذیر برسانیم.

این درحالی است که بنیاد بیات تا کنون هزاران بسته غذایی را با موفقیت بین خانواده‌های نیازمند در ولایات قندهار، هرات و مزارشریف توزیع کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

 . https://bayatfoundation.org/programs/latest-news/

برای رسیدن به این هدف و ادامه این روند، ما متکی به حمایت های مالی سکتور دولتی و خصوصی می‌باشیم.

با اهدای کمک مالی می‌توانیم زندگی بسیاری را که دچار سوء تغذی و آسیب پذیر اند، را نجات دهیم – مقدار کمک مهم نیست چه کم چه زیاد؛ برای مساعدت مالی همین حالا به وبسایت http://www.helpafg.org مراجعه نمایید.

چشم به راه کمک مالی شماییم!

آریانا نیوز و تلویزیون آریانا از ابتکار «بنیاد بیات» برای جمع آوری کمک برای تامین مواد غذایی به خانوادههای نیازمند در افغانستان حمایت همه جانبه میکند.

ما به عنوان همکار رسمی رسانه ای از شما تقاضای کمک میکنیم تا بتوانیم در این شرایط دشوار برای خانواده های افغان مواد غذایی تهیه کنیم.

برای کمک اینجا مراجعه فرمایید

http://www.helpafg.org

Trending

خروج از نسخه موبایل