خبرهای تازه

رهبر دسته انتخاباتی «مادر وطن» رهبران حکومت را به عوام فریبی متهم کرد

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

نور الله جلیلی، یک تن از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری، رهبران حکومت وحدت ملی را به مردم فریبی متهم می‌کند.

دسته انتخاباتی «مادر وطن» به رهبری نورالله جلیلی، در یک  گردهمایی انتخاباتی، در تالار لویه جرگه امروز(یکشنبه، ۱۳ اسد) کارکردهای حکومت وحدت ملی را انتقاد کرده و می‌گوید که در ظرف ۵ سال گذشته مردم در وضعیت بد زنده‌گی قرار گرفته اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری از مردم می خواهد تا با شرکت در انتخابات و قضاوت عادلانه به چالش های موجود در کشور پایان دهند.

آقای جلیلی، میگوید: “نه بگویید به چهره‌های تکراری و سیاه، چهره های که در ده سال گذشته، ما را فریب دادند. چهره های که به ما دروغ گفتند. اگر پشت پول آمدیم، برای تان قسم می‌خورم به اندازه پول دارم که تا صد سال آینده هم خلاص نمی‌شود.”

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تطبیق قانون، تأمین عدالت، از بین بردن فرهنگ واسطه‌بازی در دستگاه حکومت و تأمین صلح در کشور را از مهم ترین اهداف اش می داند.

آقای جلیلی، می‌افزاید: “این انتخابات نسبت به هر انتخابات دیگر و نسبت به هر رویداد دیگر برای مردم ما بسیار مهم و حیاتی است، کوچکترین اشتباه در این دوره انتخابات ما را به یک فاجعه بسیار بزرگ رهنمایی خواهد کرد که نه تنها زنده‌گی ما را بلکه زنده‌گی نسل های آینده ما را به یک چالش بزرگ رو به رو خواهد ساخت.”

رهبر این دسته انتخاباتی از شهروندان کشور میخواهد تا با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در مورد آینده شان قضاوت عادلانه داشته باشند.

این در حالی است که روند کارزارهای انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری، هشت روز پیش آغاز شد؛ اما هنوز این روند رنگ چندانی به خود نگرفته است و از میان هژده تکت انتخاباتی، تنها چند نامزد محدود تا اکنون به گونه جدی با هم رقابت کرده اند.

گزارشگر: علی اصغری

Trending

خروج از نسخه موبایل