اخبار ساحوی

روند گرفتن رای اعتماد نامزد وزیران در مجلس نماینده گان تا اخیر این هفته پایان مییابد

Published

on

(Last Updated On: دلو ۶, ۱۳۹۳)

هیئت اداری مجلس نماینده گان می گوید؛ روند گزارش دهی و گرفتن رای اعتماد نامزد وزیران در مجلس نماینده گان تا اخیر این هفته پایان مییابد که به گفته اش؛ فردا نامزد وزیران امور داخله، خارجه و احتمالاً نامزد وزارت عدلیه نیز برنامه های شان را به مجلس نماینده گان ارائه خواهند کرد.

درهمین حال شهروندان کشور از اعضای مجلس نماینده گان می خواهند که مصلحت ها را در نظر نگیرند و با در نظر داشت شایسته گی به نامزد وزیران رای اعتماد دهند.

سید اکرام منشی مجلس نماینده گان می گوید که روند ارائه برنامه های نامزد وزیران زمانگیر است و روز سه شنبه نه؛ بل چهار شنبه به نامزد وزیران صندوق رای گذاشته خواهد شد.

وی میافزاید که پس از ارائه برنامه های نامزد وزیران به مجلس نماینده گان قرار است که روز چهار شنبه اعضای مجلس نماینده گان به نامزد وزیران رای بدهند.

آقای اکرام میافزاید که معضل دو تابعیته بودن نامزد وزیران امور داخله و خارجه نیز حل شده و این نامزد وزیران و احتمالاً نامزد وزیر عدلیه نیز به مجلس نماینده گان بیایند و برنامه های شان را برای اعضای مجلس روشن سازند.
اعضای مجلس نماینده گان به روز چهار شنبه تصمیم خواهند گرفت تا به چه کسانی رای اعتماد بدهند و روشن نیست که چه تعداد از این نامزد وزیران در این مجلس رد خواهند شد.

Trending

خروج از نسخه موبایل